Brogin
Silver
Ont om possitiva terrorister irl....Kör min negativa terrorist idag med
![]()
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ont om possitiva terrorister irl....Kör min negativa terrorist idag med
![]()
Bluetooth känns väldigt digitaltBlåtand och vibrator måste väl räknas som digital?
![]()
På nåt konstigt sätt lär det visst dyka upp en sån där liten Terrorist i min brevlåda lite senare i veckan...Kör lite F91 ikväll och inatt![]()
Min granne tyckte den såg ut som en dam klocka på min 17 cm handled, va ska folk säga om dej då?På nåt konstigt sätt lär det visst dyka upp en sån där liten Terrorist i min brevlåda lite senare i veckan...![]()
Det kommer inte att se Klokt ut på min 20 cm handled... Men man måste väl inte bära en klocka bara för att man äger den? Jag lovar bjuda på ett wristshoot när den dyker upp!Min granne tyckte den såg ut som en dam klocka på min 17 cm handled, va ska folk säga om dej då?
Vad tänker du ha för läder på den?Väntar min AE1200 som ska dyka upp imorgon, tanken är att flytta över bandet till w800h och sätta läder på 1200:an![]()
Blir nog flott på läder.... Ser framemot att få se det! Hade också en w800 som dottern fick som jobbklocka.Väntar min AE1200 som ska dyka upp imorgon, tanken är att flytta över bandet till w800h och sätta läder på 1200:an![]()
Så även i min brevlåda...På nåt konstigt sätt lär det visst dyka upp en sån där liten Terrorist i min brevlåda lite senare i veckan...![]()
24mm som får moddas med rakblad till 18, klockan är silver/svartVad tänker du ha för läder på den?
Bilder kommer när det är dagsBlir nog flott på läder.... Ser framemot att få se det! Hade också en w800 som dottern fick som jobbklocka.
Blir nog läckert!! Väntar på en jag med men jag har inte kommit fram till vad jag ska ha för band på den ännu24mm som får moddas med rakblad till 18, klockan är silver/svart
![]()
Citizen viggen!!En bild på den klocka jag valt ut till trådens ära…
Någon som vet vad det är kanske?
![]()
![]()
Bund kanske?Blir nog läckert!! Väntar på en jag med men jag har inte kommit fram till vad jag ska ha för band på den ännu![]()
Bund kanske?
Stenhårt
Blev inspirerad härifrån: https://www.thetimebum.com/2021/04/casio-ae1200-part-2-simple-mods-and-vario-straps.html
Jag är inne på läder jag med men ska göra lite mer saker så vi får se om det passar när jag är klarBund kanske?
Stenhårt
Blev inspirerad härifrån: https://www.thetimebum.com/2021/04/casio-ae1200-part-2-simple-mods-and-vario-straps.html
Dom där kan inte vara helt enkla att få tag på? Jäkla läcker!!Där har vi det rätta svaret direkt!![]()
Ser riktigt bra utJag är inne på läder jag med men ska göra lite mer saker så vi får se om det passar när jag är klar
Det här ser ganska bra ut med:
![]()
Tack! Ja, den är cool och förmodligen rätt svår att finna skulle jag tro.Dom där kan inte vara helt enkla att få tag på? Jäkla läcker!!![]()
Ja stort grattis till den får man väl säga! Grymt ball!Tack! Ja, den är cool och förmodligen rätt svår att finna skulle jag tro.![]()
Jädrars va vackertEn bild på den klocka jag valt ut till trådens ära…
Någon som vet vad det är kanske?
![]()
![]()
![]()
Ooch en ae1200 här med imorgon som det ser utVäntar min AE1200 som ska dyka upp imorgon, tanken är att flytta över bandet till w800h och sätta läder på 1200:an![]()
Tur Casio klassar in som affordable...Ooch en ae1200 här med imorgon som det ser utverkar som att det gick vilt till på handlarfronten bland trådskribenterna i helgen.
Nu kan jag väl inte vara sämre än er andra och får börja klura på något kul band jag med![]()
Tur att det inte är några dyrgriparOoch en ae1200 här med imorgon som det ser utverkar som att det gick vilt till på handlarfronten bland trådskribenterna i helgen.
Nu kan jag väl inte vara sämre än er andra och får börja klura på något kul band jag med![]()