• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

🥳
C06A8337-85A7-4AE1-959F-F5867C84B175.jpeg

Jaha, tror det kommer räcka till en o annan klocka...

20221012_142454.jpg

Jag har inte fått allt som behövs än, väntar på aktivator m.m., men det kommer nog i ett separat paket.

Camo-filmen är nog lite väl stor för små klockdelar, men "oljespillet" och träfilmen kommer nog funka fint.

Har på mig den här igen, känns nästan för fin för o modda, fasen skulle beställt två så man kan ha en omoddad med 😅

20221012_142618.jpg

20221012_142454.jpg

Jag har inte fått allt som behövs än, väntar på aktivator m.m., men det kommer nog i ett separat paket.

Camo-filmen är nog lite väl stor för små klockdelar, men "oljespillet" och träfilmen kommer nog funka fint.

Har på mig den här igen, känns nästan för fin för o modda, fasen skulle beställt två så man kan ha en omoddad med 😅

20221012_142618.jpg
Jäklar vad läckert!!! 😍

Eftermiddags jobbet blir tvätt av kross sen pressning senare idag
DSC_7976.JPG
DSC_7975.JPG
Kan ha råkat buda hem en Suunto jag också. 🤪
Senaste veckan har jag ballat ur helt.
Kanske kan få lite terapi på Clubhouse ikväll?
Men @roosterman är nog fel person 🤔

• Like
Reactions: Beo

20221012_142454.jpg

20221012_142618.jpg
Kommer bli riktigt häftigt 😃
Måste även säga att jag är imponerad över hur snabb du är som lyckats knäppa en bild innan belysningen på klockan slocknat - för inte har du väl fuskat på något sätt?

Edit: nu lyckades jag till sist vara snabb jag med 😃 noterade även att min klocka verkar vara på festhumör 🥳
6C1ABAA9-2948-4CE8-9AFE-1DABE28540D4.jpeg

Kommer bli riktigt häftigt 😃
Måste även säga att jag är imponerad över hur snabb du är som lyckats knäppa en bild innan belysningen på klockan slocknat - för inte har du väl fuskat på något sätt?

Edit: nu lyckades jag till sist vara snabb jag med 😃 noterade även att min klocka verkar vara på festhumör 🥳
6C1ABAA9-2948-4CE8-9AFE-1DABE28540D4.jpeg
Det ska gå att ändra tiden den lyser mellan 1,5 till 3 sekunder har jag för mig jag läste?

Tillbaka
Topp