Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va hjälper de, när postbilen backar i sjön?
Riktigt läcker!!Jorå - nu är ju en annan DIGITAL också serru
![]()
Vädret ser ut att bli helt ok alltså
![]()
Nästan en sån här va?Morr de va du som knep den asså...
Hoppas på att se den här snart!
Hojta till om du tröttnar på den
![]()
![]()
Den där blev ju rejält häftigSådäär ja, klassiskt och smakfullt på jubilee utan ändlänkar
![]()
![]()
Ja nästan, min är en PRT-40 kom väl 1996 som jag har förstått det.Nästan en sån här va?
![]()
TackarDen där blev ju rejält häftig
Jag vakna av att frugan cykla på motioncykeln 4:30, livet är hårt både som småbarnsförälder och manGodmorgon. Varit vaken med minstingen sedan kl fem
![]()
Huwwa - krya på dig!Elektronika 5 på armen idag som kompis i sjukskrivnings tid efter op!!![]()
![]()
Krya på dig kompis!!Elektronika 5 på armen idag som kompis i sjukskrivnings tid efter op!!![]()
![]()
Huwwa - krya på dig!
Tack så mycket vänner!Krya på dig kompis!!
Krya på dej kompis och vila mycketElektronika 5 på armen idag som kompis i sjukskrivnings tid efter op!!![]()
![]()
Elektronika 5 på armen idag som kompis i sjukskrivnings tid efter op!!![]()
![]()
Krya på dej kompis och vila mycket
Tack mina vänner!Krya på dig o vila lagom mycket![]()
Jäklar vad läckert!!!Jaha, tror det kommer räcka till en o annan klocka...
![]()
Jag har inte fått allt som behövs än, väntar på aktivator m.m., men det kommer nog i ett separat paket.
Camo-filmen är nog lite väl stor för små klockdelar, men "oljespillet" och träfilmen kommer nog funka fint.
Har på mig den här igen, känns nästan för fin för o modda, fasen skulle beställt två så man kan ha en omoddad med
![]()
Kan ha råkat buda hem en Suunto jag också.Eftermiddags jobbet blir tvätt av kross sen pressning senare idag![]()
![]()
Kommer bli riktigt häftigtJaha, tror det kommer räcka till en o annan klocka...
![]()
Jag har inte fått allt som behövs än, väntar på aktivator m.m., men det kommer nog i ett separat paket.
Camo-filmen är nog lite väl stor för små klockdelar, men "oljespillet" och träfilmen kommer nog funka fint.
Har på mig den här igen, känns nästan för fin för o modda, fasen skulle beställt två så man kan ha en omoddad med
![]()
Helt perfekt!Sådäär ja, klassiskt och smakfullt på jubilee utan ändlänkar
![]()
![]()
Det ska gå att ändra tiden den lyser mellan 1,5 till 3 sekunder har jag för mig jag läste?Kommer bli riktigt häftigt
Måste även säga att jag är imponerad över hur snabb du är som lyckats knäppa en bild innan belysningen på klockan slocknat - för inte har du väl fuskat på något sätt?
Edit: nu lyckades jag till sist vara snabb jag mednoterade även att min klocka verkar vara på festhumör
![]()