• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Kommer bli riktigt häftigt 😃
Måste även säga att jag är imponerad över hur snabb du är som lyckats knäppa en bild innan belysningen på klockan slocknat - för inte har du väl fuskat på något sätt?

Edit: nu lyckades jag till sist vara snabb jag med 😃 noterade även att min klocka verkar vara på festhumör 🥳
6C1ABAA9-2948-4CE8-9AFE-1DABE28540D4.jpeg

Japp, var snabb. Dock skall man ju kunna ställa tiden hur länge lampan skall lysa, har inte testat...

Kan ha råkat buda hem en Suunto jag också. 🤪
Senaste veckan har jag ballat ur helt.
Kanske kan få lite terapi på Clubhouse ikväll?
Men @roosterman är nog fel person 🤔
Inte skulle väl jag uppmuntra/uppvigla till en massa KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP ??? 😁
Kan iofs vara så att jag ska råka hämta ut ett paket eller så på väg hem strax..... :bag:
Tror att @Rikala kan vara liiite nyfiken på innehållet😉

Kan ha råkat buda hem en Suunto jag också. 🤪
Senaste veckan har jag ballat ur helt.
Kanske kan få lite terapi på Clubhouse ikväll?
Men @roosterman är nog fel person 🤔
Ne men va trevligt 👍😁 va blev det. Är själv sugen på en core men förnuftet funkar änaålänge😁 nä @roosternan är inte rätt person han behöver beroendeterapi själv😁 han blir nog förövrigt glad då jag har en riktig maffig G på gång igen😁

Krya på dig. Glöm inte att utföra din sjukgymnastik samt att ta förskrivna piller mot smärta.👍
Och har du slut på piller så kan jag skicka några. Du får många nya vänner av den sortens piller jag har. 🤪
Det är rätt svårt att vara på ett klockforum när nästan alla ens ur är nerpackade... så... jag kör väl tills jag blir bannad. Igen. 😂

Japp, var snabb. Dock skall man ju kunna ställa tiden hur länge lampan skall lysa, har inte testat...
Det ska gå att ändra tiden den lyser mellan 1,5 till 3 sekunder har jag för mig jag läste?
Jo det låter rimligt - fast instruktionsboken var så eländig att försöka läsa att jag nog tror att jag nöjer mig med kort lystid av ren självbevarelsedrift

Tillbaka
Topp