Tur att det inte är några dyrgripar![]()
Haha ja verkligenTur Casio klassar in som affordable...
![Grinning face with smiling eyes :smile: 😄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur att det inte är några dyrgripar![]()
Haha ja verkligenTur Casio klassar in som affordable...
På nåt konstigt sätt lär det visst dyka upp en sån där liten Terrorist i min brevlåda lite senare i veckan...![]()
Så även i min brevlåda...![]()
Ooch en ae1200 här med imorgon som det ser utverkar som att det gick vilt till på handlarfronten bland trådskribenterna i helgen.
Nu kan jag väl inte vara sämre än er andra och får börja klura på något kul band jag med![]()
Fan va vi är lättlurade i denna tråden!Hmm. En F-91W & en 1200 ligger o väntar på mig med... Hur gick detta till?!![]()
Citizen har nya tåginspirerade digitalare på gång.
Bilder från Citizens huvudbutik i Ginza.
![]()
![]()
Vad tänker du ha för läder på den?
GÖRT!Man kanske skulle slå till på ett sådan här till terroristen?
![]()
ROLEX 1962-1963, etui, box m etikett '1500 Stahl', certifikat m m, samt äldre Rolex läderarmband. - Bukowskis
Bukowskis auktionerwww.bukowskis.com
Så kan man ju alltid dubbelposta i Rolextråden efteråt![]()
Du skulle ju ha en GW-B5600AR iställetJobb jobb jobb![]()
Den har väl varken stegräknare,månfas, mån upp o nedgång sol upp o nedgång,gps, stormvarning, skottdetektion mmDu skulle ju ha en GW-B5600AR istället![]()
Nej , men den tål en kosparkDen har väl varken stegräknare,månfas, mån upp o nedgång sol upp o nedgång,gps, stormvarning, skottdetektion mm![]()
skottdetektion är jäkligt bra så man hinner ducka när grannarna skjuter på en när man börjar bli lite lomhörd.. Jag behöver nog en sån där känner jagDen har väl varken stegräknare,månfas, mån upp o nedgång sol upp o nedgång,gps, stormvarning, skottdetektion mm![]()
Det där är ju sjukare än att göra en kopia på VostokFake Casio F-91W vs en äkta
Mellanskillnaden kan inte bli så storDet där är ju sjukare än att göra en kopia på Vostok![]()
Skottdetektion en underskattad finess. Det borde han ha haft, han där i Hedemora.skottdetektion är jäkligt bra så man hinner ducka när grannarna skjuter på en när man börjar bli lite lomhörd.. Jag behöver nog en sån där känner jag
Tänk om det blir så bra resultatså du får sälja ett 50 tal i trådenOkej, då var den här. Känns rätt plastig, märks att den produceras i Kina och att den är billig. Men, kul ändå!
Nu väntar jag bara på hydrodippen och sedan skall den moddas!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Jaa du Rosa, hur tycker du att det här året har varit då?"Utvecklingssamtal pågång![]()
Det där är ju sjukare än att göra en kopia på Vostok![]()
Mellanskillnaden kan inte bli så stor![]()
Jag vill drista mig till att tro att det kommer att se coolt ut - över lag tycker jag att det brukar vara mer chäf med små klockor än stora. Inte för att jag tillämpar det själv direkt men ändåDet kommer inte att se Klokt ut på min 20 cm handled... Men man måste väl inte bära en klocka bara för att man äger den? Jag lovar bjuda på ett wristshoot när den dyker upp!