• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Mjölk kriget har börjat
DSC_8005.JPG
DSC_8007.JPG

Får jag va med i klubben nu då....? Riktigt fet klocka detta, fyller min 20 cm handled riktigt bra... 😎 och så har jag faktiskt 1 håll kvar i orginalbandet, så man kan feta till sig! Inhouse verk och signade spännen! Fett. 🤑
Frågan är väl vad man ska ha den till? 🤔🤣

20221013_184054.jpg
20221013_184705.jpg

20221013_184639.jpg

Senast ändrad:
Men... vem ska jag bomba då? Jag är ju inte arg på nån, jag är rätt snäll och glad faktiskt! 🤩
Jag tänkte skriva "skicka den till mig då.. Jag har en lista" men då är det väl någon tok som tar en på allvar så det skriver jag inte 😅😂
Kul klocka ändå och byter du band på den så blir den lite trevligare att ha på armen 🙂
Jag tror jag har glömt ta på mig klockan ibland när jag bär min för den är så jäkla lätt jämfört med ryssdykarna jag brukar bära 😂

Jag tänkte skriva "skicka den till mig då.. Jag har en lista" men då är det väl någon tok som tar en på allvar så det skriver jag inte 😅😂
Kul klocka ändå och byter du band på den så blir den lite trevligare att ha på armen 🙂
Jag tror jag har glömt ta på mig klockan ibland när jag bär min för den är så jäkla lätt jämfört med ryssdykarna jag brukar bära 😂
Får väl byta lite band på den och latja med den. Ryssarna är något tyngre, har iofs bara en kvar som inte fått se dagsljus på bra länge nu.... Kanske ska jag ha lite Ryssfredag imorgon kanske! 😃

Får väl byta lite band på den och latja med den. Ryssarna är något tyngre, har iofs bara en kvar som inte fått se dagsljus på bra länge nu.... Kanske ska jag ha lite Ryssfredag imorgon kanske! 😃
Det är för lite Ryssfredagar så kör hårt!! 😍 😍 😍
Här är tråden du kan lägga upp den i så vi får se den!! :)

Enda haken med ryssfredag att man inte kan publicera min gamla Amphibia från Sovjet-tiden digitaltråden....

Du kan ju ha terroristen bredvid så kan båda vara med på bilden :)
Som jag gjorde igår. Har fortfarande inte vågat öppna när stasi, förlåt jag menar admin knackat på dörren .
Jag vet ju att jag kommer få mitt straff, men det var det värt.
Men jag tror banne mig jag hoppar över ryssfredag imorgon, åtminstone halva.
Här ska levas terroristliv!
20221013_204955.jpg

Tillbaka
Topp