QSlängde du klock
Ska den se ut så där eller har du gjort en tavla?![]()
Den skall se ut sådär
![Grinning face :grinning: 😀](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
QSlängde du klock
Ska den se ut så där eller har du gjort en tavla?![]()
Ser riktigt bad-ass ut med terrorist till skinnjacka må jag sägaHe he he he. Nu är jag med också.
![]()
Jo men verkligen! Gör dem i stål så blir det ju en helt annan kvalitetskänsla!!!Plockade fram denna ur sin låda, används någon ggn om året (på min födelsedag oftast pga present). Trevlig men också trist Casio inte gör sina budgetdigitalare i stål för hur dyrt kan det va liksom?![]()
![]()
Bomtimer!! Du ska ju så klart ha den till bombtimer!!!Får jag va med i klubben nu då....? Riktigt fet klocka detta, fyller min 20 cm handled riktigt bra...och så har jag faktiskt 1 håll kvar i orginalbandet, så man kan feta till sig! Inhouse verk och signade spännen! Fett.
Frågan är väl vad man ska ha den till?
![]()
![]()
![]()
Men... vem ska jag bomba då? Jag är ju inte arg på nån, jag är rätt snäll och glad faktiskt!Bomtimer!! Du ska ju så klart ha den till bombtimer!!!![]()
Får jag va med i klubben nu då....? Riktigt fet klocka detta, fyller min 20 cm handled riktigt bra...och så har jag faktiskt 1 håll kvar i orginalbandet, så man kan feta till sig! Inhouse verk och signade spännen! Fett.
Frågan är väl vad man ska ha den till?
![]()
![]()
![]()
Jag tänkte skriva "skicka den till mig då.. Jag har en lista" men då är det väl någon tok som tar en på allvar så det skriver jag inteMen... vem ska jag bomba då? Jag är ju inte arg på nån, jag är rätt snäll och glad faktiskt!![]()
Får väl byta lite band på den och latja med den. Ryssarna är något tyngre, har iofs bara en kvar som inte fått se dagsljus på bra länge nu.... Kanske ska jag ha lite Ryssfredag imorgon kanske!Jag tänkte skriva "skicka den till mig då.. Jag har en lista" men då är det väl någon tok som tar en på allvar så det skriver jag inte
Kul klocka ändå och byter du band på den så blir den lite trevligare att ha på armen
Jag tror jag har glömt ta på mig klockan ibland när jag bär min för den är så jäkla lätt jämfört med ryssdykarna jag brukar bära![]()
Tgirf!!Får väl byta lite band på den och latja med den. Ryssarna är något tyngre, har iofs bara en kvar som inte fått se dagsljus på bra länge nu.... Kanske ska jag ha lite Ryssfredag imorgon kanske!![]()
Det är för lite Ryssfredagar så kör hårt!!Får väl byta lite band på den och latja med den. Ryssarna är något tyngre, har iofs bara en kvar som inte fått se dagsljus på bra länge nu.... Kanske ska jag ha lite Ryssfredag imorgon kanske!![]()
Enda haken med ryssfredag att man inte kan publicera min gamla Amphibia från Sovjet-tiden digitaltråden....Det är för lite Ryssfredagar så kör hårt!!![]()
![]()
Här är tråden du kan lägga upp den i så vi får se den!!
Rysstråden är också trevlig, var dock ett bra tag sedan jag va där!Det är för lite Ryssfredagar så kör hårt!!![]()
![]()
Här är tråden du kan lägga upp den i så vi får se den!!
Du kan ju ha terroristen bredvid så kan båda vara med på bildenEnda haken med ryssfredag att man inte kan publicera min gamla Amphibia från Sovjet-tiden digitaltråden....
Klockan är inte dum den heller!Ser riktigt bad-ass ut med terrorist till skinnjacka må jag säga![]()
Jo men ens inre terrorist kan ju också ta över och råka posta en annan klocka. Det måste väl ändå räknas som i alla fall ett halvt rätt? Och som bekant 0,5 avrundar man ju uppåt till ett. Alltså borde det inte vara ett problem?Du kan ju ha terroristen bredvid så kan båda vara med på bilden![]()
Du ska tro att jag har en plan inför morgondagen....Du kan ju ha terroristen bredvid så kan båda vara med på bilden![]()
Enda haken med ryssfredag att man inte kan publicera min gamla Amphibia från Sovjet-tiden digitaltråden....
Som jag gjorde igår. Har fortfarande inte vågat öppna när stasi, förlåt jag menar admin knackat på dörren .Du kan ju ha terroristen bredvid så kan båda vara med på bilden![]()