bag
Silver
Ser ut som den Bayerska bernstensfärgade nyansen?Hepp. En digital ibilen ju!
Är på sightseeing då det är visning i kåken...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som den Bayerska bernstensfärgade nyansen?Hepp. En digital ibilen ju!
Är på sightseeing då det är visning i kåken...
![]()
Hellre en rövare i klockan än en klockare i röven? #Quasimodo. Kanske ett lite "krystat" skämt?Varför kom jag att tänka på högstadiehumor?
"Bättre med en rövare i poolen än en polare i röven."
Aber jawohl. Bayerishe Motor Werke. Man borde ju rimligen ha ett beobachtungsuhr att matcha med?Ser ut som den Bayerska bernstensfärgade nyansen?
Har hittat 2-3 st roliga men måste beställa dem från Japan. Det tar sin lilla tid.Du får ta och svänga förbi någon affär som har klockor så du kan ha något mer o ha på dig när allt ligger nedpackat!!!
Jag har för mig att det varit en ”Kiddie Niles” och härjat i tråden way back - det är nog henom som åsyftas?Nu hänger jag inte med riktigt...Hur menar ni då?
![]()
Det finns lösningar på allt. 1200:an fick släppa till bandet åt den ryske terroristen....Klockbyte. Terroristen ersätts av en annan terrorist.
![]()
Smart med en inbyggd kompass som geolokaliserar närmsta bar.Jag har för mig att det varit en ”Kiddie Niles” och härjat i tråden way back - det är nog henom som åsyftas?
Även: nu tar vi helg
![]()
Lite svårt att se vad klockan är man annars rätt cool "vaniljsåslook" hittills.And so, it begins...
![]()
Jäkligt spännande att se vad som är på gång nuAnd so, it begins...
![]()
Right. Tryckte precis "kauf" fast på japanska på 2 digitala luringar. Troligen prima "Tjina_kvalitet" men lite roligt skall man ju ha. Så nu är det bara att sitta och kura skymning i 2 veckor tills de dyker upp.Jäkligt spännande att se vad som är på gång nu![]()
-Just den här installationen heter "Snöblind".And so, it begins...
![]()
Måste man köra med någon slags grundfärg för att det ska fästa bättre alltså?And so, it begins...
![]()
Då har ditt undermedvetna inte lyckats lura klockan hittills.Godmorgon mjölkar på vaknat av klockans alarm hela veckan funkar utmärkt. Den enda klockan jag någonsin fått att fungera som väckare![]()
Jag tänker att det är liksom definitionen av en smartwatch....?Då har ditt undermedvetna inte lyckats lura klockan hittills.Är den smartare än Dig då....?
![]()
Denna är verkligen värd namnet smartwatch.. frugan behöver inte drämma gjutjärnspanna i skallen på längre för o vakna.Då har ditt undermedvetna inte lyckats lura klockan hittills.Är den smartare än Dig då....?
![]()
Gjutjärnspanna i skallen!Denna är verkligen värd namnet smartwatch.. frugan behöver inte drämma gjutjärnspanna i skallen på längre för o vakna.
Utsläpp![]()
Kanske också därför klockan är smartare än mig. Hjärncellerna tänker jag påGjutjärnspanna i skallen!
Vaknar man än sånt?
Jag trodde man slocknade av dylik behandlingsmetod....![]()
Hahaha! Den växer på en på något vis..Drar mig till minnes att för en vecka sedan svämmade tråden över av lovord och inköpsplaner av f91r. Själv protesterade jag
& förklarade att Terroristen är alldeles för liten och att nästa hype blir Casio Royale..... Jag fick rätt fortare än jag trodde kring Royalen men att en f91:a skulle hamna på min handled igen såg jag inte komma...
Frågan är vad som kommer att hända i veckan som kommer??
![]()
Hittade liter olika filmer den tydligen varit med iDrar mig till minnes att för en vecka sedan svämmade tråden över av lovord och inköpsplaner av f91r. Själv protesterade jag
& förklarade att Terroristen är alldeles för liten och att nästa hype blir Casio Royale..... Jag fick rätt fortare än jag trodde kring Royalen men att en f91:a skulle hamna på min handled igen såg jag inte komma...
Frågan är vad som kommer att hända i veckan som kommer??
![]()
Där sitter Du bra med det bästa man kan önska sig i famnen! ❤Så sitter man här igen, samma position som de senaste fem veckorna. Tur att man har telefonen nära till hands.
![]()
Terroristen är som tysk kolsyrad Yerba-mate iste.Hahaha! Den växer på en på något vis..![]()
Sparkat ut tuppen i regnet?Soffläge med DWn
![]()
Funderar på att sparka ut motorcykeln i gråvädret och skita ner mig liteSparkat ut tuppen i regnet?