Brogin
Silver
Soffliggare?? Du har väl att göra andra sidan gatan?Soffläge med DWn
![]()
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Soffliggare?? Du har väl att göra andra sidan gatan?Soffläge med DWn
![]()
Bekväm av migSoffliggare?? Du har väl att göra andra sidan gatan?![]()
Är det plasthölje är en vidhäftningsprimer i princip ett måste. Plast är en otroligt glatt yta och vissa innehåller mjukgörare eller silikon vilket gör det helt förb*** omöjligt med hållbar vidhäftning annars. Möjligen med hard core industrial coatings. Skadad av färgindustrin? jag? Nejdå.Måste man köra med någon slags grundfärg för att det ska fästa bättre alltså?
Det här är ju riktigt spännande!!![]()
Köööööööööööööööööööööööör!!!Funderar på att sparka ut motorcykeln i gråvädret och skita ner mig lite
![]()
Lite OT bara för att![]()
Dubbelpipa - gott som dubbelipa.Dras med något slags böldpest eller slikt så försöker muntra upp mig med en vägghängd dubbelpipa
![]()
Måste man köra med någon slags grundfärg för att det ska fästa bättre alltså?
Det här är ju riktigt spännande!!![]()
Sicken liten sötis
![]()
19 pengar![]()
Va inte snål nu kompis, ge bort den där äppel-klockan till den lilla handen som sträcker sig efter den av hela sin förmåga!!Så sitter man här igen, samma position som de senaste fem veckorna. Tur att man har telefonen nära till hands.
![]()
Trevliga och roliga människor som tar klockor och sig själva på lagom stort allvar - då trivs manÄlskar bredden i denna tråden![]()
Skönt att se han har de bra, nu kan dom sjunga smågrodorna tillsammans i körGod dagens alla!
Dubbelpostar denna från G-tråden men vill ju tacka trådskaparen @hepanter för denna finasom anslutit sig till den stora
-familjen.
![]()
What did the digital clock say to the analog clock?-Varför finns det bara digitala klockor i bikupor?
-För att det är i kupan som bin är.
hö hö ill show myself out osv![]()
Jäklar vad häftigt!!Verkar funka, nu skall den bara torka innan den får klarlack...
28-32 grader i vattnet. Landade på 31.
![]()
Tejpat upp kanterna för att hålla filmen. Sprejade sedan en "aktivator" direkt på filmen.
![]()
Doppade klockan i ca 45 grader med handske på och swishade runt lite under vattnet så det sätter sig.
![]()
Nu skall den torka, efter det så skall den klarlackas. Tror nog jag tar bort tejpen först för och se hur kanterna blev och ev lacka lite över kanten.
![]()
Spännande!
Jäklar vad häftigt!!![]()
Verkligen spännande, tar du emot beställningar sen så ställer jag mig i kö!Verkar funka, nu skall den bara torka innan den får klarlack...
28-32 grader i vattnet. Landade på 31.
![]()
Tejpat upp kanterna för att hålla filmen. Sprejade sedan en "aktivator" direkt på filmen.
![]()
Doppade klockan i ca 45 grader med handske på och swishade runt lite under vattnet så det sätter sig.
![]()
Nu skall den torka, efter det så skall den klarlackas. Tror nog jag tar bort tejpen först för och se hur kanterna blev och ev lacka lite över kanten.
![]()
Spännande!
Barnens teckningar på kylskåpet?
Denna tog jag igår i bilenGrönt är ju sen gammalt en lantbrukarfärg iofs
![]()
Är du cynsk eller...?Jag har länge misstänkt att han i hemlighet är både en erotoman och en vivör som lever ut sina lustar genom sin konst. Och kanske även genom sina klockor.
Hoppas @hepanter det blir en fin afton!![]()
Fasen!beo kanske skulle ha ett beobeachtungsuhr och en Bader Meinhof Wagen att brumma runt i!Aber jawohl. Bayerishe Motor Werke. Man borde ju rimligen ha ett beobachtungsuhr att matcha med?![]()