Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du fått en Apple dator nu?Jaha! Första dagen på nya kontoret!
![]()
Nej nej nej, det är bara ett annat tangentbord för jag glömde mitt älskade tangentbord på gamla kontoret.. Får det levererat imorgonHar du fått en Apple dator nu?![]()
Precis dom är rätt introverta äpplenaNej nej nej, det är bara ett annat tangentbord för jag glömde mitt älskade tangentbord på gamla kontoret.. Får det levererat imorgon
Apple går ej att använda med de program jag använder i jobbet![]()
Fasen vad ball den där var!Godmorgon!
![]()
Jäklar va najs här har man missat mycket roligtGodmorgon!
![]()
Fasen vad ball den där var!
Jäklar va najs här har man missat mycket roligt
Snabb fråga! Var har du använt för att få bort texten? Illuminator och allt vad det står? Aceton? Lacknafta? Nåt annat bättre lämpat? Har tänkt ge mig på samma operation själv.God morgon!
![]()
Jag knyckte lite nagellacksborttagning utan aceton av sambon.. Obs utan aceton!!!Snabb fråga! Var har du använt för att få bort texten? Illuminator och allt vad det står? Aceton? Lacknafta? Nåt annat bättre lämpat? Har tänkt ge mig på samma operation själv.
Tack! Ja, att det ska vara utan aceton har jag förstått från google. Men sen verkar folk ha fått väldigt varierade resultat med än det ena än det andra.Jag knyckte lite nagellacksborttagning utan aceton av sambon.. Obs utan aceton!!!
Om du kör med aceton kommer kommer även färgen på boetten skadas..
Hur är stolen? Bra att sitta och sova i?Jaha! Första dagen på nya kontoret!
![]()
Rent krasst borde man ju kunna ta färgborttagningsmedel från färghandeln. De är inte heller glada i acteton numera men man får nog fn läsa noga...Tack! Ja, att det ska vara utan aceton har jag förstått från google. Men sen verkar folk ha fått väldigt varierade resultat med än det ena än det andra.
Rent krasst borde man ju kunna ta färgborttagningsmedel från färghandeln. De är inte heller glada i acteton numera men man får nog fn läsa noga...
Jag sover oftast under skrivbordet så tror ingen att jag sitter på platsen.. Men nya stolen är helt ok trots att jag hade en fet "gamingstol" på gamla kontoretHur är stolen? Bra att sitta och sova i?![]()