• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Jag sover oftast under skrivbordet så tror ingen att jag sitter på platsen.. Men nya stolen är helt ok trots att jag hade en fet "gamingstol" på gamla kontoret :D

?
under-desk-hammock-uplift-desk-7-5ed8e0d6f3c16__700.jpg

Fasen, hade en sådan hör nar jag var ung, undrar om den finns kvar någonstans...
989db15dc18c88c901af1f6548ec4cd2.jpg

Tack 😍
De är den som vandrat runt på forumet. Va jag vet har jag bara sett just denna på klocksnack ☺️
Jo jag var tvungen att snoka upp ett inlägg från vintage ana-digi tråden, och, jovisst det är just den klockan.
Ja, det cirkulerar nog inte så många med m-nummer, för när en samlare väl satt klorna i en sån brukar den få stanna kvar.
Åter igen Grattis!

Jo jag var tvungen att snoka upp ett inlägg från vintage ana-digi tråden, och, jovisst det är just den klockan.
Ja, det cirkulerar nog inte så många med m-nummer, för när en samlare väl satt klorna i en sån brukar den få stanna kvar.
Åter igen Grattis!
Tack känns lite speciellt då hela min uppväxt var flyguppvisningar, en far som byggt ca 130 modellflygplan i sitt liv. Har levt med flyget som ett intresse i familjen.
Lite svag för sånt.
Den klockan kommer bäras under finare tillfällen👍

Tillbaka
Topp