Utvisaren
Diamant
Tyckte jag var bra på att garva. Så kom grannen och bräda en, han skulle flå ett par kubik ved!Så du kan garva skinn alltså?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte jag var bra på att garva. Så kom grannen och bräda en, han skulle flå ett par kubik ved!Så du kan garva skinn alltså?![]()
Ja vad skall jag säga... klorna är framme!Jo jag var tvungen att snoka upp ett inlägg från vintage ana-digi tråden, och, jovisst det är just den klockan.
Ja, det cirkulerar nog inte så många med m-nummer, för när en samlare väl satt klorna i en sån brukar den få stanna kvar.
Åter igen Grattis!
Tack känns lite speciellt då hela min uppväxt var flyguppvisningar, en far som byggt ca 130 modellflygplan i sitt liv. Har levt med flyget som ett intresse i familjen.
Lite svag för sånt.
Den klockan kommer bäras under finare tillfällen![]()
Näe om vi skulle ta och bli lite seriösa för en gångs skull...
Vem blir först med en sån här?
Dessvärre slutsåld men man får väl bevaka och slå till så fort den finns i lager igen.
Det var alldeles för länge sedan man såg en flamingo....
10 alltså... inte från han Artilleriski mannen? Hade lätt kunnat köpa 10 av honom om han hade haft rynkigare priser.Fasen alltså, en sådan skulle man hitta!!! Grymt sa!
Tycker synd om mig, men får väl nöja mig med de 10st klockorna jag beställde idag, iallafall en av dom är digital (skulle få några bonus med så jag får se vad det blir i slutändan).
10 alltså... inte från han Artilleriski mannen? Hade lätt kunnat köpa 10 av honom om han hade haft rynkigare priser.
Köp? Köööööööp!Den här då? Finns med flera olika flamingo alternativ!
![]()
Edit: mer kul!
![]()
SHARK CLASSIC CLIP FLAMINGO SUNRISE
Style: FS101070 Retro-futurism at its finest! The Shark Clip features the original clip band system that ignited the Freestyle brand. Much like a seatbelt, just clip in to keep your watch safe, snug and comfortable. Like all Shark Watches, the Shark Clip is backed by our limited lifetime warranty.www.freestyleusa.com
![]()
NEFF FLAVA XL SURF WATCH SP17 - FLAMINGO
PRODUCTFEATURES Protective ABS case with digital display. Polyurethane adjustable wristband. Alarm, military time, and backlight features. Durable stainless steel back.optcool.com
![]()
Jual Anko LED watch flamingo Australia di lapak ausie food | Bukalapak
Belanja Anko LED watch flamingo Australia. Harga Murah di Lapak ausie food. ✓ Pengiriman cepat ✓ Pembayaran 100% aman. Belanja Sekarang Juga Hanya di Bukalapak.m.bukalapak.com
Frukost, en god start på dagen.
![]()
Inte helt olik den jag postade om vi säger så... Bara annan text i princip.Ungefär lika nyttig som min idag. Bild på sonens klocka för topic.
![]()
Najs! Det är ju en variant på den Ripley hade i första Alien. Den hon hade var ju dels svart och det satt 2 på ett band. Och inte att förväxla med den Seiko hon hade uppföljaren Aliens.Födelsedagsfredag och söt liten Casio i present från sambon
![]()
TNT - en AC/DC klocka alltså! Lysande!Kom lite nytt idag...
Bland annat en Casio Alarm Chronograph AE-30W!
Casio:n hoppade igång efter ett batteribyte (hade inte rätt batteri hemma, men funkar ändå, får ta o köpa ett i rätt storlek).
![]()
Det roliga i sammanhanget var att det var upplagt som några quartzklockor på tradera, de två översta är ju manuella varav den vänstra (Exakta Vostok) tickar (men har avbruten uppdragsfjäder), den högra behöver service (Raketa President Perestrojka CCCP).
Resten är quartzklockor (har ej testat dom än).
Var köp nu pris till priset av en quartzklocka, så jag är nöjd!
Fick kapa lite i ett band, Casio:n har 14mm bandbredd (och det hade jag inte hemma)!!!
![]()
Najs! Det är ju en variant på den Ripley hade i första Alien. Den hon hade var ju dels svart och det satt 2 på ett band. Och inte att förväxla med den Seiko hon hade uppföljaren Aliens.
Jo helgen börjar... automatiska kattväckning gör ju att man tar tillvara de mörka timmarna.Trevlig helg hörrni
![]()
"F91-cell"Ifall någon i gruppens F91-cell är intresserad av slikt men råkat missa den så länkar jag till en tråd i hemslöjdsavdelningen om hackning av terroristklockor
Sensor Watch --- F-91W hacking
Hallå hackers. Ramlade över den helt fantastiska personen Joey Castillo. Han håller på med flera intressanta hårdvaruprojekt. Bland annat vad han kallar för Sensor Watch. Det är en ny och open source modul till en F-91W. Såå jävla coolt om ni frågar mig! Har själv funderat på hur en skulle kunna...klocksnack.se
Dagens uppdatering från terrorcell-F91, 20mm lug adapter och 20mm band på den lilla gröna terroristen
Trevlig Lördag på er!!
![]()
![]()
Lite nytt Ryskt på väg hem...
Gillar att det va så nytt med digitala klockor när den tillverkades att man skrivit ut timme, minut och sekund ovanför lcd för att man skulle kunna tyda den
Någon mer som har digitalt fickur??
![]()
![]()
Exakt!! Den lilla trädkramarenEko-terrorist?
Coolt med grönt!
Exakt!! Den lilla trädkramaren![]()
Tack!! Ja jag tyckte den "poppade" i grönt![]()
"Trädkramar-royale"Hhmmm... En ny Casio 1200a, med grön display och hydrodippad boett i trästruktur.... tål o funderas på![]()
Cell phone, cell watch, prison cell. Finns allt!"F91-cell"![]()
![]()
![]()