• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

God morgon!!
Lite kaffe och stänga av daylight saving så är man på banan :)

1667119106220.jpeg

Kom på att jag hade en till Casio liggandes :)
Den har faktiskt en liten lcd så lite digital är den allt, batteriet har gett upp tyvärr men ska kika om jag har något så får jag ta och dra igång den igen.
Vill minnas att den ska vara radiokontrollerad så man behöver ej ställa tiden själv på den?

1667121272293.jpeg

Den har faktiskt en liten lcd så lite digital är den allt, batteriet har gett upp tyvärr men ska kika om jag har något så får jag ta och dra igång den igen.
Vill minnas att den ska vara radiokontrollerad så man behöver ej ställa tiden själv på den?

1667121272293.jpeg
@bag godkänner den inte 😁

Vill minnas att den ska vara radiokontrollerad så man behöver ej ställa tiden själv

JAA!!!
Du har en van Gogh klocka!!
Underbart! 👍
Frågan är när van Grogg klockan kommer? 🤔 Ser redan fram emeot den! :hungry:

Not: Vostoks skämt i repris verkar det som. Doh.

Tillbaka
Topp