Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@bag godkänner den inteKom på att jag hade en till Casio liggandes
Den har faktiskt en liten lcd så lite digital är den allt, batteriet har gett upp tyvärr men ska kika om jag har något så får jag ta och dra igång den igen.
Vill minnas att den ska vara radiokontrollerad så man behöver ej ställa tiden själv på den?
![]()
Synd på fin frukt men är man rik skall det ju synas.God morgon!!
Lite kaffe och stänga av daylight saving så är man på banan
![]()
@Utvisaren har en "Von Grogg" istället.. Inte så illa det hellerJAA!!!
Du har en van Gogh klocka!!
Underbart!![]()
Funderar på hur det går för kamrat @roosterman med omställningen till vintertid.
När den sista G-shocken är ställd är det lagom dags att ändra till sommartid igen.![]()
Har tagit ut en vecka semester nu bara för attHan har det häktiskt just nu, snart är det första advent och då är det ju batteribytardagar!!!
SpaceMouse?Tiden justerad och nu full fart mot nästa sommar.
![]()
YeppSpaceMouse?![]()
Du som kan rita i cad, kan inte du....
Ford T-23? Grymt!!
Tycker det där ser ut som en wifi deauther! Ballt hur som!!Digital(TV)-klocka kanske vore nåt
![]()
Ja det hette den visstTycker det där ser ut som en wifi deauther! Ballt hur som!!![]()
Kom på att jag hade en till Casio liggandes
Den har faktiskt en liten lcd så lite digital är den allt, batteriet har gett upp tyvärr men ska kika om jag har något så får jag ta och dra igång den igen.
Vill minnas att den ska vara radiokontrollerad så man behöver ej ställa tiden själv
Frågan är när van Grogg klockan kommer?JAA!!!
Du har en van Gogh klocka!!
Underbart!![]()
Omg där kom skämtet innan jag läste det! Får editera och erkänna att man är tvåa på groggen den här gången!!! Och det är inte ofta@Utvisaren har en "Von Grogg" istället.. Inte så illa det heller![]()
Gerlach alltså? wow!Tiden justerad och nu full fart mot nästa sommar.
![]()
Med inbyggd ölkran!!! Jädra vad en sån skulle vara bra att ha!Digital(TV)-klocka kanske vore nåt
![]()
Vet inte vad herrn jobbar med. Men med så eminenta groggvanor hade man gissat mellanchef. De sitter alltid i kläm med ansvar och dåligt mandat. Det kräver stiff 8a på fredagen. Ja, eller måndagen vad vet jagHar tagit ut en vecka semester nu bara för att
![]()