Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja visst får manJäkligt snygg där får man vibbar från skoltiden på 90 talet![]()
Här började olika troll och demoner att ringa på dörren i fredags och sedan har det inte slutatJaha det är idag tydligen....
Jag som trodde det var i helgen. Orange-svart Amphibia och det där. Köpte en påse lösgodis att ge till barn som ringde på...
Nu får citizen ana-digi duga som Halloween klocka.
Godiset däremot är uppätet. He he he.
![]()
Bus eller klockaHär började olika troll och demoner att ringa på dörren i fredags och sedan har det inte slutat
Breitling Aerospace är för övrigt en klocka jag inte har och sannolikt aldrig kommer att skaffa, men den har onekligen en rätt tung big-ana-digi-energi
![]()
Det är lite av en tradition vi har här i kvarteret att vi delar ut tvåtonsbrattar till barnen när de kommer och ber om godis.Bus eller klocka
Den har nästan allt jag inte tycker är bra med senare Breiting. Ring, typsnitt, visare armbandet och så den loggan. Nej tack. Älskar dem på 60 talet dock. Top TIme och Cadette hade jag kunnat tänka mig att köpa men man hittar ju samma urverk i en Tissot och tusen andra så... ja, men OM...Här började olika troll och demoner att ringa på dörren i fredags och sedan har det inte slutat
Breitling Aerospace är för övrigt en klocka jag inte har och sannolikt aldrig kommer att skaffa, men den har onekligen en rätt tung big-ana-digi-energi
![]()
Ja fasen är rätt nöjd faktiskt. Nomos och andra bauhaus ur är ju plottriga i sammanhanget. Känns lite som en rymdgrunka också.Snyggt!![]()
Den hade jag aldrig sett!!! Najs.Ah, fick rota fram min gamle halloween-klocka. Dubbel skrämmande, då det är ett ryskt oljebolag som det görs reklam för på urtavlan.
![]()
Cool klocka...likt förbannat så går solen upp idag med.
Morn.
![]()
Nej den är väl intingen inte så väl avgränsad med ljuset eller så är det kameran / vinkeln. Den tänder staplarna bara för hela timmar och hela minuter. Öjusen liksom rullar upp till rätt siffra och det är svårt att hinna få fokus innan den börjar släckas...Cool klocka
Visar den halvtimmar också genom att lysa i halva dioden?
Justa lökar!Härligt! Det blir lök till middag!
![]()
BB king anlänt yejj![]()
![]()
![]()
![]()
Så läng rem att du kan ha den utanpå jackan i vinter!BB king anlänt yejj![]()
![]()
![]()
![]()
Så läng rem att du kan ha den utanpå jackan i vinter!
Så nu är det allt dags för den andra paketöppningenNu så!
Ny i samlingen.
Denna var typ hip 2015 och alltså är det nu jag köper en. Tokyoflash ligger bakom den. Retsu heter modellen. Betyder "linje" på japanska.
Tiden får man genom att trycka på knappen så lyser dioderna upp tre eller fyra gånger beroende påvad klockan är. Timme timme minut minut.
Kommer på ett svart mocka.
Och ja, jag beställde 2 ur från dem. Men vi sparar 1 till imorgon.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Höll precis påSå nu är det allt dags för den andra paketöppningen
Får bli en dagens också
![]()