Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nähä om man skulle posta en klocka så man blir OT. Men ärligt talat. NI VET JU VILKEN JAG KOMMER ATT POSTA! MÅSTE JAG?![]()
![]()
Det krävs starka drycker som cola zero och flaskvattenisbitar för att klara av trycketVet inte vad herrn jobbar med. Men med så eminenta groggvanor hade man gissat mellanchef. De sitter alltid i kläm med ansvar och dåligt mandat. Det kräver stiff 8a på fredagen. Ja, eller måndagen vad vet jag![]()
Läsk utan socker?Det krävs starka drycker som cola zero och flaskvattenisbitar för att klara av trycket![]()
Och då skulle du dessutom veta att det inte ens är Coca-Cola eller PepsiLäsk utan socker?
Ska en ente dricka ordentlig läskeblask så ska en ente dricka alls.![]()
Du tänker en sexa skåne och en Vira blåtira???Läsk utan socker?
Frågan är när van Grogg klockan kommer?Ser redan fram emeot den!
Not: Vostoks skämt i repris verkar det som. Doh.
Du tänker en sexa skåne och en Vira blåtira???
Postar dagens överraskning...
![]()
Den blev riktigt bra den där! Annorlunda, unik och snygg!Fann grogg!
![]()
Ah, då ör det alltså Casio som skall in på vågrätt sex!
Jag får erkänna att jag är mer av naturen ”konstigast vinner” när jag står och väljer i läskhyllan (vilket inte är så väldans ofta) och då är sötningen sekundär, eller i vissa fall ett plus om det bidrar till en avigare produkt. Trocamust zero tror jag är årsbästa.Läsk utan socker?
Socker är ju inte nyttigt men för egen del dricker jag hellre vatten än sötningsmedel då jag inte klarar av smaken.Jag får erkänna att jag är mer av naturen ”konstigast vinner” när jag står och väljer i läskhyllan (vilket inte är så väldans ofta) och då är sötningen sekundär, eller i vissa fall ett plus om det bidrar till en avigare produkt. Trocamust zero tror jag är årsbästa.
Socker är ju inte nyttigt men för egen del dricker jag hellre vatten än sötningsmedel då jag inte klarar av smaken.
Den blev riktigt bra den där! Annorlunda, unik och snygg!
Sötningsmedel är ju inte helt "ofarligt" heller, det ändrar tydligen en hel del i tarmfloran enligt senaste forskning så jag dricker ogärna läsk med sötningsmedel i.
Tack, jo, jag är nöjd!
Funderar redan på min nästa mod, kommer nog bli fler 1200or framöver!![]()
Nej jag har inga illusioner om att vare sig socker eller sötningsmedel är någon hälsokur utan för mig hamnar det på ”nöjeskontot” eller vad man ska kalla det. Jag tycker att det är bra att man håller sig till det man själv föredrar och vill inte på något sätt påskina att mitt sätt är bättre eller mer rätt än någon annansSocker är ju inte nyttigt men för egen del dricker jag hellre vatten än sötningsmedel då jag inte klarar av smaken.
Socker är ju inte nyttigt men för egen del dricker jag hellre vatten än sötningsmedel då jag inte klarar av smaken.
Men i sammanhanget känns ju ända bra att man kan kompensera för alla sina laster och få syndernas förlåtelse genom att samla på klockor.Nej jag har inga illusioner om att vare sig socker eller sötningsmedel är någon hälsokur utan för mig hamnar det på ”nöjeskontot” eller vad man ska kalla det. Jag tycker att det är bra att man håller sig till det man själv föredrar och vill inte på något sätt påskina att mitt sätt är bättre eller mer rätt än någon annans
Läsk är väl något av en kuriositet för mig på det stora hela och det huvudsakliga vätskeintaget är genom mjölk och kaffe - kanske inte toppen hälsomässigt det heller men klart bättre än heroin![]()
Givetvis - tur att det kommer tickande avlatsbrev i posten mellan varven annars hade själen varit förlorad för länge sedan.Men i sammanhanget känns ju ända bra att man kan kompensera för alla sina laster och få syndernas förlåtelse genom att samla på klockor.![]()
Nu så!
Ny i samlingen.
Denna var typ hip 2015 och alltså är det nu jag köper en. Tokyoflash ligger bakom den. Retsu heter modellen. Betyder "linje" på japanska.
Tiden får man genom att trycka på knappen så lyser dioderna upp tre eller fyra gånger beroende påvad klockan är. Timme timme minut minut.
Kommer på ett svart mocka.
Och ja, jag beställde 2 ur från dem. Men vi sparar 1 till imorgon.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hel del kul.Cool! Tokyoflash har man sneglat på några gånger. Kul!
Och alltså är det kaffegök som skall in på vågrätt 8?Man får kaffe. Ledig måndag... ja faktiskt hela veckan.
![]()
En hel del kul.
Väl på armen känns kanske prislappen lite hög för vad man får. Men man kan ju knsppt sätta ett värde på en klocka som knappt visar tiden. Det är ju det som är grejen. Lite som en kulhammare med 2 kulor. Bara kul.
Har du testat heroinläsk?Nej jag har inga illusioner om att vare sig socker eller sötningsmedel är någon hälsokur utan för mig hamnar det på ”nöjeskontot” eller vad man ska kalla det. Jag tycker att det är bra att man håller sig till det man själv föredrar och vill inte på något sätt påskina att mitt sätt är bättre eller mer rätt än någon annans
Läsk är väl något av en kuriositet för mig på det stora hela och det huvudsakliga vätskeintaget är genom mjölk och kaffe - kanske inte toppen hälsomässigt det heller men klart bättre än heroin![]()
Är det socker i den eller finns den som light??Har du testat heroinläsk?
Det finns bara en sann glädje i livet och det är...Är det socker i den eller finns den som light??
Är den andra en Pixie så säljer du till mig kompis? Bästa priset tack.Nu så!
Ny i samlingen.
Denna var typ hip 2015 och alltså är det nu jag köper en. Tokyoflash ligger bakom den. Retsu heter modellen. Betyder "linje" på japanska.
Tiden får man genom att trycka på knappen så lyser dioderna upp tre eller fyra gånger beroende påvad klockan är. Timme timme minut minut.
Kommer på ett svart mocka.
Och ja, jag beställde 2 ur från dem. Men vi sparar 1 till imorgon.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt!Nykterhetens dämoner, viken hädan!
![]()
Jäkligt snygg där får man vibbar från skoltiden på 90 taletNu snackar vi 90-tal
![]()