Terroristen är en löjligt liten klocka.... Kämpar med att hitta nån sorts mening med den!?
Förstår inte vad du menar, den är ju skitstor?!
Eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Terroristen är en löjligt liten klocka.... Kämpar med att hitta nån sorts mening med den!?
Den signalerar småklockslugn. Klart kooltTerroristen är en löjligt liten klocka.... Kämpar med att hitta nån sorts mening med den!?
Hur långt är ett snöre?Förstår inte vad du menar, den är ju skitstor?!
Eller?
Snyggt upplägg! #plums
Godmorgon
Den har en mening, om än en liten sådan En referenspunkt för vad som var normalt 1982 eller så? Sedan är jag kanske lite tvärt om allergisk mot många av dagens jätteur. Men man får väl se det som tidens mode. Hockeyfrilla var ju också hett en gång i tiden menar jag... NEJ DET FINNS INGA BILDBEVIS!!! FAKE NEWS!!!Terroristen är en löjligt liten klocka.... Kämpar med att hitta nån sorts mening med den!?
....Och hur grov är en handled?Hur långt är ett snöre?
Hur stor är en klocka?
Ge mig nån timme så är jag i skogen. Kommer lite mer avstressande bilder. Bra att ni tar hand om er och håller stressdjävulen stången.Lite frisk luft och skön utsikt....
Vi pratar halvmeter minst.....Och hur grov är en handled?
Kämpar med samma, vad är meningen med livet o vad är meningen med F91 egentligenTerroristen är en löjligt liten klocka.... Kämpar med att hitta nån sorts mening med den!?
Som bomb detonator eller se tiden kanske?Kämpar med samma, vad är meningen med livet o vad är meningen med F91 egentligen
Kämpar med samma, vad är meningen med livet o vad är meningen med F91 egentligen
Egentligen behöver vi nog bara veta att det är en del av den digitala klockans historia. Terrorist kopplingen och den långa produktionshistorian, plus några kända och ökända gubbar som burit den....Kämpar med samma, vad är meningen med livet o vad är meningen med F91 egentligen
Egentligen behöver vi nog bara veta att det är en del av den digitala klockans historia. Terrorist kopplingen och den långa produktionshistorian, plus några kända och ökända gubbar som burit den....
Sen behöver man inte bära alls klockor man har....
Och här har jag släpat runt på en bronspendyl i flera veckorBra idé att inte bära alla klockor man har... skulle bli ett j-vla bärande. Tur man inte behöver göra det samt att man inte äger något moraur!
Krya på dig kompis!!Idag har jag lagt mig sjuk. Trist. Men jag kan i alla fall byta klocka så jag får vara med i coola tråden.
Snyggt upplägg! #plums
Tycker du matchat ur och klädesplagg på ett föredömligt vis.Idag har jag lagt mig sjuk. Trist. Men jag kan i alla fall byta klocka så jag får vara med i coola tråden.
Stämmer bra
Huga! Krya på digIdag har jag lagt mig sjuk. Trist. Men jag kan i alla fall byta klocka så jag får vara med i coola tråden.
Tack broder. Det värmer!Tycker du matchat ur och klädesplagg på ett föredömligt vis.
Helt suverän!!skulle sitta fint ihop med en som det står ”är huvudet dumt får kroppen lida” på!!Tack broder. Det värmer!
Ja, annars lever man ju oftast upp till den här trevliga väggbonaden ...