Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Melodi: tip-tapRäknas den som digital om displayen gett upp?
Nu på ny GUL-länk
![]()
![]()
En sak med dessa gul ur är att bezeln linjerar ju inte med tavlan, eller jo 12 o 6 men resten blir lite mindfuck om man ska använda den praktiskt till att tajma ägg dyken i köket.Räknas den som digital om displayen gett upp?
Nu på ny GUL-länk
![]()
![]()
Kom idag! Riktigt bra!![]()
Häftig! Annan display, även med temp! Samt analog tid! Hur gammal?Min lite äldre WS4 säger hej!
![]()
Ett damur som heter Ironman....Jaha, kom precis på lådan. Precis som beskrivingen, i riktigt bra skick, det ända felet är att den måste krympt på vägen, det är ett litet damur... Inte första gången och säkert inte sista heller?!
Timex Ironman
![]()
Det är faktiskt 2022Ett HENur som heter Ironman....
![]()
Ska du till helikoptern efter gymmet?Ana-digi för hyfsat ontopic
![]()
Ska du till helikoptern efter gymmet?
Häftig! Annan display, även med temp! Samt analog tid! Hur gammal?
Fan jag med kanske! Gul gul gul e kul och fan vad jag gillar min gul....också jag under OWG2022.![]()