• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Grodbad, vill inte ens tänka på va de kostade
DSC_0130.JPG
DSC_0128.JPG

Blev de nån bänkpress sen ?
Jo. Lyfter ju inte så regelbundet. Skall ju mest hålla skrivbordssjukdomarna borta. Men det knaprar på så sakteliga uppåt. Började ju med stång och 20kg för 6 veckor sedan och är på stång +35 nu. Men det är väl enklast i början.... Som mest har jag nog kört 4x8 med 80kg men det var ju 20 år sedan. Inte riktig samma förutsättningar nu.... Tänker att om man kan pressa sin egen kroppsvikt så är man väl godkänd i alla fall. Så jag siktar på galopperande anorexi och vitlökslavemang i 40 dagar och 40 nätter nu. De kanske kan sätta mig på någon lavett i Ukraina och rikta mig mot Krim? :hungry: 😂

Jo. Lyfter ju inte så regelbundet. Skall ju mest hålla skrivbordssjukdomarna borta. Men det knaprar på så sakteliga uppåt. Började ju med stång och 20kg för 6 veckor sedan och är på stång +35 nu. Men det är väl enklast i början.... Som mest har jag nog kört 4x8 med 80kg men det var ju 20 år sedan. Inte riktig samma förutsättningar nu.... Tänker att om man kan pressa sin egen kroppsvikt så är man väl godkänd i alla fall. Så jag siktar på galopperande anorexi och vitlökslavemang i 40 dagar och 40 nätter nu. De kanske kan sätta mig på någon lavett i Ukraina och rikta mig mot Krim? :hungry: 😂
Skulle påstå att det är viktigare att lyfta "rätt" än att lyfta tungt.

En liten sötnos till. Kanske skrivbordet på jobbet? Har fått lite dille på flippsiffror.

1671310370390.png
Jag minns det frenetiska tickandet från vanliga väggklockor, särskillt illa om man stod mellan 2 rum och de var 2 osynkade.
Tom digitalväckarklockans hummande irriterade mig.
Ganska säker på att flip siffror hade landat mig på psyket.
slack-imgs.jpg

Brrr... just felt a cold shiver... håller väl på att bli bannad i nån tråd igen... 🤔 :hungry:
Jag minns det frenetiska tickandet från vanliga väggklockor, särskillt illa om man stod mellan 2 rum och de var 2 osynkade.
Tom digitalväckarklockans hummande irriterade mig.
Ganska säker på att flip siffror hade landat mig på psyket.
slack-imgs.jpg
Ah. Är den inte tyst åker den ut genom fönstret 😂😂

Senast ändrad:
Ha en god tredje advent.
20221218_104056.jpg
Sista veckan innan dubbelmoralskalaset kulminerar.
6:e budet, du skall icke begå äktenskapsbrott. Likväl är ju jesusbarnet en bastard avlad under närmst våldtäktsliknande former av den helige själv.
Men bara folk får sin sill och snaps så är ju alla övergrepp förlåtna.
Ergo: blir man påkommen med grannfrun i en komprometterande situation är det alltså bara att visa klockan och bjuda på snaps! Kom ihåg vart ni hörde det först :hungry:

Tillbaka
Topp