Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev de nån bänkpress sen ?Lyftum skrotum!
Vänstern får lyfta 50gram merLyftum skrotum!
Snedbelastning sen kommer skadan som ett brev på postenVänstern får lyfta 50gram mer
Jo den ena hänger betydligt mer än den andra. Risk för bråck kanske?Snedbelastning sen kommer skadan som ett brev på posten
Jo. Lyfter ju inte så regelbundet. Skall ju mest hålla skrivbordssjukdomarna borta. Men det knaprar på så sakteliga uppåt. Började ju med stång och 20kg för 6 veckor sedan och är på stång +35 nu. Men det är väl enklast i början.... Som mest har jag nog kört 4x8 med 80kg men det var ju 20 år sedan. Inte riktig samma förutsättningar nu.... Tänker att om man kan pressa sin egen kroppsvikt så är man väl godkänd i alla fall. Så jag siktar på galopperande anorexi och vitlökslavemang i 40 dagar och 40 nätter nu. De kanske kan sätta mig på någon lavett i Ukraina och rikta mig mot Krim?Blev de nån bänkpress sen ?
Jo alltså de kommer ju på bukten ibland för att par hundringar. Men de är kanske inte vansinnigt dyra nya heller?Jag är lite sugen på att testa en casio world time, mest för det ser ut som en klocka james bond skulle kunnat ha. O vem fan vill inte va bond.
Skulle påstå att det är viktigare att lyfta "rätt" än att lyfta tungt.Jo. Lyfter ju inte så regelbundet. Skall ju mest hålla skrivbordssjukdomarna borta. Men det knaprar på så sakteliga uppåt. Började ju med stång och 20kg för 6 veckor sedan och är på stång +35 nu. Men det är väl enklast i början.... Som mest har jag nog kört 4x8 med 80kg men det var ju 20 år sedan. Inte riktig samma förutsättningar nu.... Tänker att om man kan pressa sin egen kroppsvikt så är man väl godkänd i alla fall. Så jag siktar på galopperande anorexi och vitlökslavemang i 40 dagar och 40 nätter nu. De kanske kan sätta mig på någon lavett i Ukraina och rikta mig mot Krim?
Det är dyrt med inträde på badhus numera? Inflation i bassängen? Bara 1 meter djupt under hopptornet?Grodbad, vill inte ens tänka på va de kostade
jo, hade något ryck med x-fit träning ett tag. bra allroundträning men den hetsen och de snabba repsen borgar inte för att man lyfter rätt. Sabbade ryggslutet på bara en månad. Men tar man den träningen lugnt så är det bra grejer för skrivbordsknugarna af stan i alla fall.Skulle påstå att det är viktigare att lyfta "rätt" än att lyfta tungt.
Men då har du ju lärt dig.jo, hade något ryck med x-fit träning ett tag. bra allroundträning men den hetsen och de snabba repsen borgar inte för att man lyfter rätt. Sabbade ryggslutet på bara en månad. Men tar man den träningen lugnt så är det bra grejer för skrivbordsknugarna af stan i alla fall.
Tror jag gav en trehundring för min från typ zalando eller något liknandeJo alltså de kommer ju på bukten ibland för att par hundringar. Men de är kanske inte vansinnigt dyra nya heller?
Fan jag med kanske! Gul gul gul e kul och fan vad jag gillar min gul.
Första delen klar, jakten kan börjaDe är bara o sälja alla Casio o börja hamstra Gul istället
Jag minns det frenetiska tickandet från vanliga väggklockor, särskillt illa om man stod mellan 2 rum och de var 2 osynkade.En liten sötnos till. Kanske skrivbordet på jobbet? Har fått lite dille på flippsiffror.
Elmotorn till detta åbäke är ju större än motorn till ensilageupprivarenDet är dyrt med inträde på badhus numera? Inflation i bassängen? Bara 1 meter djupt under hopptornet?
Vi som hade gott ställt vi fick hi-tech klockor när vi var små eller hur @Vostok eller va de tvärtom....Fan jag med kanske! Gul gul gul e kul och fan vad jag gillar min gul.
100 volt!! Spar med att koppla in den tills nyår så får du ett sprakande fyrverkeri med en brasa som avslutEn liten sötnos till. Kanske skrivbordet på jobbet? Har fått lite dille på flippsiffror.
Ah. Är den inte tyst åker den ut genom fönstretJag minns det frenetiska tickandet från vanliga väggklockor, särskillt illa om man stod mellan 2 rum och de var 2 osynkade.
Tom digitalväckarklockans hummande irriterade mig.
Ganska säker på att flip siffror hade landat mig på psyket.
Sista veckan innan dubbelmoralskalaset kulminerar.Ha en god tredje advent.
För att vara en Messerschmitter... Idag tänder vi 4:e ljuset.Ha en god tredje advent.