Utvisaren
Diamant
Messerschmidt... lite mindre känd modell.För att vara en Messerschmitter... Idag tänder vi 4:e ljuset.![]()
Känner hur de ryska elgitarrerna börjar spela i bakgrunden.
![Grimacing face :grimacing: 😬](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62c.png)
![Zany face :zany_face: 🤪](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png)
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Messerschmidt... lite mindre känd modell.För att vara en Messerschmitter... Idag tänder vi 4:e ljuset.![]()
Balalajkorna menar du välMesserschmidt... lite mindre känd modell.
![]()
Känner hur de ryska elgitarrerna börjar spela i bakgrunden.![]()
Ja "elgitarrgate skandalen" blev liksom spiken i kistan för vissa lättkränkta personer
Ja visst är det fjärde advent även här.För att vara en Messerschmitter... Idag tänder vi 4:e ljuset.![]()
Ja ja, besserschmidt!!!Ja visst är det fjärde advent även här.
Förresten heter det inte messerschmitter utan besserwisser. Det är faktiskt tyska.
![]()
Förstod du inte min inception-nivå på kommentaren?Ja visst är det fjärde advent även här.
Förresten heter det inte messerschmitter utan besserwisser. Det är faktiskt tyska.
![]()
Jag tror jag förstod, och jag trodde jag var rolig när jag svarade, men det kan ju vara så att jag missförstod alltsammans och bara blev tragisk....Förstod du inte min inception-nivå på kommentaren?![]()
Lägger på grus, nu kommer regnet![]()
![]()
The story of my life.Jag tror jag förstod, och jag trodde jag var rolig när jag svarade, men det kan ju vara så att jag missförstod alltsammans och bara blev tragisk....![]()
Någon som har en såndär batterilucka liggandes? @Rikala
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Men det löser inte luckanFörhoppningsvis så fungerar den efter en rengöring med lite isopropanol![]()
Smältlim?Men det löser inte luckan![]()
Men det löser inte luckan![]()
Någon som har en såndär batterilucka liggandes? @Rikala
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Jag är lika dan med repeterande små ljud, dock finner jag tickandet lugnande. Jag har tinnitus och när den är som värst sover jag med en gammal manuell klocka som tickar sketa-högt. Det lindrar!Jag minns det frenetiska tickandet från vanliga väggklockor, särskillt illa om man stod mellan 2 rum och de var 2 osynkade.
Tom digitalväckarklockans hummande irriterade mig.
Ganska säker på att flip siffror hade landat mig på psyket.![]()
Jag har också tinnitus men hällre en pod i örat än ett gammalt radium urJag är lika dan med repeterande små ljud, dock finner jag tickandet lugnande. Jag har tinnitus och när den är som värst sover jag med en gammal manuell klocka som tickar sketa-högt. Det lindrar!
Jag har precis stoppat huvudet fullt med mat och nu blir det nog lite rodelträning här med..Vad gör ni kamrater?
Själv tränar jag rodel och förbereder mig på att förhoppningsvis gå till jobbet imorgon.
![]()
Ingår i örontjutsklubben jag med och är enig beträffande podd som en frälsning vid läggdags - synd bara att man låg och snurrade sömnlös i så många år innan den poletten trillade nerJag har också tinnitus men hällre en pod i örat än ett gammalt radium ur![]()
@DelgadaThe story of my life.![]()
Ingår i örontjutsklubben jag med och är enig beträffande podd som en frälsning vid läggdags - synd bara att man låg och snurrade sömnlös i så många år innan den poletten trillade ner