Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och så eftermiddagskaffe.
Men vad är detta? Har jag fått en hel tråd för mig själv?
Ska jag känna mig hedrad eller mobbad?
Och så eftermiddagskaffe.
Men vad är detta? Har jag fått en hel tråd för mig själv?
Ska jag känna mig hedrad eller mobbad?
Härligt! Ostkaka går direkt ut i biceps, det vet ju alla.Ingen digitalare här heller, precis ätit på tok för mycket ostkaka
Härligt! Ostkaka går direkt ut i biceps, det vet ju alla.
Eftermiddagspromenad här.
Ostkaka på julen. Självklart! Blir kroppkakor senare idag!Ingen digitalare här heller, precis ätit på tok för mycket ostkaka
Jag tror det är off topic festival på gång. Jag vill vara också vara med. Men med klocka ursprungligen från trådskaparen @hepanter ska det väl vara ok.Är Kalle slut är julen slut. På med riktig musik!
Det är ju ändå julJag tror det är off topic festival på gång. Jag vill vara också vara med. Men med klocka ursprungligen från trådskaparen @hepanter ska det väl vara ok.
Och en liten påminnelse vems födelsedag vi firar.
....man kan höra ljudet... ljudet från ryska elgitarrer långt i fjärran....
Och då talar vi förstås bara om kvoten klockor att köpa i år. För snart är det ju nytt år och då början klockåret om på 0. Det är ok att bokföra dessa som en interrimsskkuld till nästa år. Det har min revisor sagt.Följer OT och tar tillfället att önska er en god jul.
Nu har jag ätit min sylta och fällt den årliga tåren över sex servettringar i päronträ.
Här i stugan har det varit o-digitalt idag (och igår när bilden togs och posten var tänkt att göras), men jag vill ändå önska er en god jul och fortsättning
Noll klockor under granen betyder såvitt jag förstår fritt fram att köpa minst tre själv.
Falstaf, fakir?Nykterheten är ett gift,
som inte finns i Kalmar stift.
Skål bönder, och även ni andra!
Givetvis, allt annat vore ju vansinneOch då talar vi förstås bara om kvoten klockor att köpa i år. För snart är det ju nytt år och då början klockåret om på 0. Det är ok att bokföra dessa som en interrimsskkuld till nästa år. Det har min revisor sagt.