Vostok
Guld
Samma här!!+1. Medlem jag med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här!!+1. Medlem jag med.
Halvdäckad med lite mysfrossa efter covidsprutan. Hemma 17.30, sovit tills nu och skall gå och träna rodel snart. Tar med ett korsord och en kanna grogg om natten blir lång. Ont skall med ont fördrivas är ju den gällande principen.+1. Medlem jag med.
Vad gör ni kamrater?
Själv tränar jag rodel och förbereder mig på att förhoppningsvis gå till jobbet imorgon.
![]()
Ta det lite lugnt om du mår dåligt kompis, jag gjorde inte det och vart ruskigt dålig efter covid.Halvdäckad med lite mysfrossa efter covidsprutan. Hemma 17.30, sovit tills nu och skall gå och träna rodel snart. Tar med ett korsord och en kanna grogg om natten blir lång. Ont skall med ont fördrivas är ju den gällande principen.![]()
Sörjer förra groggkannan lite ibland. Bra storlek, ser lite lagom piffig ut och givetvis helt omöjlig att hälla med. Man kan lika gärna dricka direkt ut karaffen.
Jag menar vem tackar nej till en kanna Mojito med is och färska örter dignandes i den här? Ingen. Perfekt sommargroggskanna.
![]()
Bra initiativ. Skall se om jag inte kan ta ett pass på lunchen.Godmorgon från pre-kalkylbladsrutinen
![]()
Bra initiativ. Skall se om jag inte kan ta ett pass på lunchen.
Hittade guldvarianten i en låda
Intressant not. Denna är en av de digitala klockor jag har som fortar sig. Jämfört med både stål och plast terroristen så håller denna tiden uselt. Vi talar 10 minuter i månaden. Visst den är billig. Men även billiga kvarts håller ju normalt tiden rätt bra.
![]()
Hänger på temat Casio med "guld".Hittade guldvarianten i en låda
Intressant not. Denna är en av de digitala klockor jag har som fortar sig. Jämfört med både stål och plast terroristen så håller denna tiden uselt. Vi talar 10 minuter i månaden. Visst den är billig. Men även billiga kvarts håller ju normalt tiden rätt bra.
![]()
Jo tack jag skall "rucka den i väggen" några gånger så får vi se om den går sedanDu får rucka den!
Alltså man är ju trög. Ser bilden och tänker att någon har samma klocka som jag idag....Skrotumlyft.
![]()
Haha!Alltså man är ju trög. Ser bilden och tänker att någon har samma klocka som jag idag....
![]()
Alltså man är ju trög. Ser bilden och tänker att någon har samma klocka som jag idag....
![]()
Jo tack jag skall "rucka den i väggen" några gånger så får vi se om den går sedan
![]()
Har aldrig skruvat i nån digitalare men bode de inte gå relativt jämnt mht tekniken? Eller är det variation i kvartsen? Ie kan de ha olika antal sväningningar per sekund? Tänkte att just det annars var anledningen till att de gick så exakt. Får forska. Har inte nog kunskap här för att bedöma något.Tror det kan finnas någon lite trimpot så går och ändra på? Verkar ju finnas på äldre digitala iallafall.
Stor risk iofs att den kommer gå ännu sämre...
Tack! Den värmde!Tror det kan finnas någon lite trimpot så går och ändra på? Verkar ju finnas på äldre digitala iallafall.
Stor risk iofs att den kommer gå ännu sämre...
Alltså man är ju trög. Ser bilden och tänker att någon har samma klocka som jag idag....
![]()
Vänta du, det blir värre med åren!! Jag brukar fundera vad det är för blekfet gammal gubbjävle som står på toaletten på morgonen och ser ut som ett vrak tills jag inser att det är mig själv jag ser i spegeln..Alltså man är ju trög. Ser bilden och tänker att någon har samma klocka som jag idag....
![]()
En digital Casio som går så fel måste ju vara unikt och således oerhört värdefullt.Hittade guldvarianten i en låda
![]()
Har aldrig skruvat i nån digitalare men bode de inte gå relativt jämnt mht tekniken? Eller är det variation i kvartsen? Ie kan de ha olika antal sväningningar per sekund? Tänkte att just det annars var anledningen till att de gick så exakt. Får forska. Har inte nog kunskap här för att bedöma något.
Var det inte någon som postade om olika Casio-haXX i hemslöjdsforumet för ett tag sedan? Denne någon kanske vet något om kvartsservice?
Klart på 15 minuterÄr det bara en 0.25 service då?![]()