• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Digitalklockatråden

Rikala

Patek
2-Faktor
Nytt in, en Gul som såg ut som f-n, tror denna vart förgylld, men har ingen förgyllning kvar förutom lite på kronan.

Hela boetten var väldigt fult patinerad, jag har putsat upp den lite så det blev bättre.

In med ett batteri och den hoppade igång, dock kan jag inte ställa digitaltiden då en knapp har fastnat, får rengöra lite...

Ha en trevlig fredag kamrater.
20221118_190533.jpg
 

bag

Panerai
Nytt in, en Gul som såg ut som f-n, tror denna vart förgylld, men har ingen förgyllning kvar förutom lite på kronan.

Hela boetten var väldigt fult patinerad, jag har putsat upp den lite så det blev bättre.

In med ett batteri och den hoppade igång, dock kan jag inte ställa digitaltiden då en knapp har fastnat, får rengöra lite...

Ha en trevlig fredag kamrater.
20221118_190533.jpg
Man kan köpa nya GUL med 30% rabatt just nu med rabattkod. Kan vara så att jag råkade beställa en knasig anadigi idag...
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Har ställt digitaldelen nu och kapat till ett nos-armband o slängt på det på klockan.
Fick tyvärr ta ut urverket för o ställa tiden då knappen verkar rejält paj, jag har iallafall sprutat in någon microdroppe 5-56, men den verkar tyvärr körd.
20221118_193421.jpg


Passar på och visa en sida till i min app (man kommer till denna när man svajpar höger ifrån den förra bilden jag la upp). Vill bara påpeka att jag kodar appen själv! 😄
Screenshot_20221118-194639.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Man kan köpa nya GUL med 30% rabatt just nu med rabattkod. Kan vara så att jag råkade beställa en knasig anadigi idag...

50% rea på denna, lite kul...
Screenshot_20221118-195103_Chrome.jpg

 
Topp