Bra val av disc, flyger som en dröm. Både backhand och forehand.Fingret fastnade på köp-knappen.
(Tänkte ta och träna på mina kast och ville ha ett gäng likadana diskar)
fina hyzer-flippar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val av disc, flyger som en dröm. Både backhand och forehand.Fingret fastnade på köp-knappen.
(Tänkte ta och träna på mina kast och ville ha ett gäng likadana diskar)
Ja det blir nog bra.Bra val av disc, flyger som en dröm. Både backhand och forehand.
fina hyzer-flippar
Redan vid dessa grader eller mer runt 0?Jag spelar så länge det inte är för mycket snö på banan. Kör bara supermjuka plaster då de hårda har en tendens att spricka.
Jag och mina kompisar kör året om. endast för mkt snö som sätter stopp, blir så svårt att hitta discarna annars.Ni som är lite mer rutinerade. Kör ni året om? Antar att discarna beter sig väldigt annorlunda på vintern jämfört med sommaren.
Jag har inte spelat på länge nu. Stannade i utvecklingen, måste börja lära mig "den vanliga" tekniken.
inte så mycket nu (beroende på var i alndet man är) men när det kryper ner under 10 så åker gummilocken framRedan vid dessa grader eller mer runt 0?
Nä men vad fan.....Inatt ha någon jävel snott 9!!!! Korgar på rudans discgolfbana.
Blir så less
Skrotvärdet på stål är så lite så det är verkligen inte värt det.Frågan är om de har snott dem för skrotvärdet eller för att sätta egen bana? som ja har förstått det är de där korgarna ganska ovanliga då de inte tillverkas längre. Men får hoppas att någon sett vad som hänt och så de kan få tillbaka korgarna...
Wow, försökte verkligen få tag i en sån men discsport strulade tlll det som vanligt.Jävla as. Spelat mest på rudan. Var tydligen exakt 9 som togs så antagligen har nån idiot snott för att sätta upp en egen bana
Blir att testa denna imorgon
Skicka hit en tackFår nog bli en runda idag
Haha njaaa de är bra att haSkicka hit en tack
Det är ju det.Haha njaaa de är bra att ha
Detta har jag inte hört alls. Var kommer den info från? Sen finns de ju fler sidor än discsport som haft denDet är ju det.
vi är ett helt gäng som kommer bojkotta discsport efter denna release.
dom hade 400 som dom skulle sälja i Sverige. Men valde att sälja hälften till usa för att få in lite extra pengar.
tråkigt när det bara kommer 400 till discsport.
dom flesta stora butiker i USA fick fler discar än discsport. Då tycker jag dom borde premiera svenska köpare på ett svensk märke.
speciellt sina trogna kunder som handlat kasta plast från starten.
Förut har det alltid varit discsport som skött kastaplast. Som ligger i samma byggnad.Detta har jag inte hört alls. Var kommer den info från? Sen finns de ju fler sidor än discsport som haft den
Sist fick jag ta hem mina hades 1run från Dk
Nackdelen när det är kallt är att discarna flyger annorlunda... Är man van vid ett visst flight pattern kan man bli riktigt överraskad. Tråkigt att du blev bestulen på prylar, att folk ska ha så svårt att lära sig ditt och mitt är sjukt irriterandeHar knappt spelat i höst/vinter. Mest för polarna inte kör under 15 grader typ och för att rudan blev bestulna på korgar plus att jag knappt haft tid. Men de gånger jag kört tycker jag det var roligare när det var kallt faktiskt. Runt 0 gradigt med lite frost utan gegga helst.
Blev även själv bestulen på alla mina discar... förutom Svea first run. Det är tur att man har bra försäkring. Var massa grejer som stals, inte bara discar. Så idag var det bara att hämta ut nya.
Har ingen mer midrange förutom Svea nu, köpte ingen ny. Inte klickat med någon midrange riktigt. Gillat att ha Berg att kasta ut med, ska prova en Reko som kastputt också då det är mer fart i den.
Så väskan har krympt. Nu har jag:
Grym
Sapphire
Diamond
Svea
Reko K1
Berg K1 och K3
Judge som putt putt
Ser inte helt optimalt ut...Inte helt läge för frisbeegolf ännu här på norra Island