Bra skit, väljer du rätt plagg och undviker billigaste bassortimentet är det kvalité och design raktigenom. Mycket bra jackor, stickat osv.Vad är grejen med SI?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra skit, väljer du rätt plagg och undviker billigaste bassortimentet är det kvalité och design raktigenom. Mycket bra jackor, stickat osv.Vad är grejen med SI?
Var skrev han att det var ett ligistmärke?
Vad är grejen med märkeskläder?Vad är grejen med SI?
Schyssta kläder enligt mig. Både snygga och vettig kvalitéVad är grejen med SI?
"Hint"
Allmänt less på dessa diskussioner om detta brand.
Bra skit, väljer du rätt plagg och undviker billigaste bassortimentet är det kvalité och design raktigenom. Mycket bra jackor, stickat osv.
Aldrig påstått någonting om "huliganmärke" eller dylikt.@Mansory bra grejer, om man väljer ut godbitarna precis som hos andra märken.
Så lägg ner tugget och hintarna om att det är ett ligist märke.
Det är passé för länge sedan.
Absolut!Vad är grejen med märkeskläder?
Vad är grejen med Rolex?
Man köper väl det man gillar helt enkelt..
Snyggt och bra kvalité. Vissa av kläderna skulle ju dock vara snyggare utan patchen men går ju att ta av om man vill men då har man jäkla knappar kvar ändå.Vad är grejen med SI?
Har inte heller förstått det riktigt. Dyra prylar, gillas av fotbollshuliganer vet jagVad är grejen med SI?
Känns dock som att SI's "tid som huliganmärke" är lite över.. Det är ett mycket bredare märke idag än vad det var för 10 år sedanHar inte heller förstått det riktigt. Dyra prylar, gillas av fotbollshuliganer vet jag![]()
Känns dock som vartenda 18-åring i typ Yellow Fanatics,, Peking Ultras och Ultras Nikolai springer runt i den svarta sweatshirten under North Face-jackan.Känns dock som att SI's "tid som huliganmärke" är lite över.. Det är ett mycket bredare märke idag än vad det var för 10 år sedan![]()
Hett tips mina vänner! A days march, nytt för mig men extremt prisvärda skjortor och t-shirts för oss som gillar lagom färger! Plus för paketering precis som på fina gatan.
Är väl främst sweatshirts med patchen, det typ billigaste märket har, som börjat användas av ultras/kat-b mycket de senaste åren. Av vad jag sett på läktarna.Stone Island är ju ett brett märke, personligen äger jag bara heavy knits och jackor (nu en skjorta oxå). Då jag anser att det är det dom gör väldigt bra och sticker ut med, jämfört med övriga märken, sweatshirts, t-shirts, jeans etc etc finns det roligare och bättre märken att köpa IMO.
Att märket kommer finnas på finniga tonåringar som vill ha ligist status kommer aldrig att försvinna.
Men detta gäller ju många märken.
Adidas, burberry, hackett, Paul&Shark, Barbour, Aquascutum, Edwin, Levis 501, Lacoste, Fila, Ellesse etc etc tillhör ju kategorin av casual livstil märken.
Men att dra alla dessa märken och Stone Island över kammen och kalla dem ligist märken, känns bara tröttsamt.
Casual scenen förändras precis som allt annat.
Hur är/verkar kvalitén vara? Storlekarna?
/R
Denna skida är förmodligen en av de bästa skidor du någonsin åkt på. RTM 84 är "state-of-the-art" inom kategorin. Den är mycket lekfull tack vare sin fullrocker design och ger fullt stöd för rena och skärande svängar i hög fart. Men den är också tillrckligt bred för att lägga fina repor i ospårat puder. Är du främst en pisträv men kör hela dagarna, även när det börjar bli lite uppåkt, och någon gång utanför - då är detta skidan för dig.
Snygga! Köpte också ett par Hestra-handskar i skinn förra veckan. Inte lika häftiga som dina, men jäklar vad sköna dom är
Super nöjd med dessa! Säljaren![]()
Informerade mig att skinnet var ifrån något hårigt får i Kenya och färgade i Italien. Som sista sälj argument fläskar hon till med att dom är hand sydda i Ungern och det tar ca 2,5-3 timmar att slutföra! Så då var bara att dra kortet...Kul att Hestra levererar bra skit! Hade varit fantastiskt att ha ett par bespoke det får bli nästa gång!
Små i storlekarna generellt. Tar en storlek större i SI och vet många andra som gör det ocksåHur är/verkar kvalitén vara? Storlekarna?
/R
Små i storlekarna generellt. Tar en storlek större i SI och vet många andra som gör det också
Tvätta sedan i 30 grader så krymper de inte![]()
Har en likadan stekpanna den börjar bli riktigt bra nu.var lite tråkig i början då det brände fast ofta så snåla inte med smöret när du stekerEn 26cm stekpanna och en 24cm traktörpanna. Ska nog invigas ikväll.
![]()