• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

@Mansory bra grejer, om man väljer ut godbitarna precis som hos andra märken.
Så lägg ner tugget och hintarna om att det är ett ligist märke.
Det är passé för länge sedan.

Bra skit, väljer du rätt plagg och undviker billigaste bassortimentet är det kvalité och design raktigenom. Mycket bra jackor, stickat osv.

Ok! Jag blev bara "förvånad" av att se så många SI-plagg. Ingenting fel med det, dock.

@Mansory bra grejer, om man väljer ut godbitarna precis som hos andra märken.
Så lägg ner tugget och hintarna om att det är ett ligist märke.
Det är passé för länge sedan.
Aldrig påstått någonting om "huliganmärke" eller dylikt.

Vad är grejen med märkeskläder?
Vad är grejen med Rolex?
Man köper väl det man gillar helt enkelt..
Absolut!

Hett tips mina vänner! A days march, nytt för mig men extremt prisvärda skjortor och t-shirts för oss som gillar lagom färger! Plus för paketering precis som på fina gatan.

image.jpeg

Stone Island är ju ett brett märke, personligen äger jag bara heavy knits och jackor (nu en skjorta oxå). Då jag anser att det är det dom gör väldigt bra och sticker ut med, jämfört med övriga märken, sweatshirts, t-shirts, jeans etc etc finns det roligare och bättre märken att köpa IMO.

Att märket kommer finnas på finniga tonåringar som vill ha ligist status kommer aldrig att försvinna.
Men detta gäller ju många märken.
Adidas, burberry, hackett, Paul&Shark, Barbour, Aquascutum, Edwin, Levis 501, Lacoste, Fila, Ellesse etc etc tillhör ju kategorin av casual livstil märken.
Men att dra alla dessa märken och Stone Island över kammen och kalla dem ligist märken, känns bara tröttsamt.
Casual scenen förändras precis som allt annat.

Stone Island är ju ett brett märke, personligen äger jag bara heavy knits och jackor (nu en skjorta oxå). Då jag anser att det är det dom gör väldigt bra och sticker ut med, jämfört med övriga märken, sweatshirts, t-shirts, jeans etc etc finns det roligare och bättre märken att köpa IMO.

Att märket kommer finnas på finniga tonåringar som vill ha ligist status kommer aldrig att försvinna.
Men detta gäller ju många märken.
Adidas, burberry, hackett, Paul&Shark, Barbour, Aquascutum, Edwin, Levis 501, Lacoste, Fila, Ellesse etc etc tillhör ju kategorin av casual livstil märken.
Men att dra alla dessa märken och Stone Island över kammen och kalla dem ligist märken, känns bara tröttsamt.
Casual scenen förändras precis som allt annat.
Är väl främst sweatshirts med patchen, det typ billigaste märket har, som börjat användas av ultras/kat-b mycket de senaste åren. Av vad jag sett på läktarna.

Aggressionsinköp av en ny diskmaskin...
Precis vad man längtat efter att lägga pengar på och ännu mer glädjande är utbudet och prislappen på helintegrerade 45cm-maskiner diametralt motsatta.
Utbudet på lokala Elon: 1 produkt!!

Å andra sidan höll den förra 14 år så....

Det här blir nog bra i backarna :)
708-4-voe_1415_rtm84.jpg

Denna skida är förmodligen en av de bästa skidor du någonsin åkt på. RTM 84 är "state-of-the-art" inom kategorin. Den är mycket lekfull tack vare sin fullrocker design och ger fullt stöd för rena och skärande svängar i hög fart. Men den är också tillrckligt bred för att lägga fina repor i ospårat puder. Är du främst en pisträv men kör hela dagarna, även när det börjar bli lite uppåkt, och någon gång utanför - då är detta skidan för dig.

image.jpeg
image.jpeg
Super nöjd med dessa! Säljaren
Informerade mig att skinnet var ifrån något hårigt får i Kenya och färgade i Italien. Som sista sälj argument fläskar hon till med att dom är hand sydda i Ungern och det tar ca 2,5-3 timmar att slutföra! Så då var bara att dra kortet...Kul att Hestra levererar bra skit! Hade varit fantastiskt att ha ett par bespoke det får bli nästa gång!

image.jpeg
image.jpeg
Super nöjd med dessa! Säljaren
Informerade mig att skinnet var ifrån något hårigt får i Kenya och färgade i Italien. Som sista sälj argument fläskar hon till med att dom är hand sydda i Ungern och det tar ca 2,5-3 timmar att slutföra! Så då var bara att dra kortet...Kul att Hestra levererar bra skit! Hade varit fantastiskt att ha ett par bespoke det får bli nästa gång!
Snygga! Köpte också ett par Hestra-handskar i skinn förra veckan. Inte lika häftiga som dina, men jäklar vad sköna dom är :)

Tillbaka
Topp