Tobias Eriksson
Guld
Första gången jag inte kan identifiera en bil i hela mitt liv tror jag! Vad är det?Har köpt en hel del denna månad men denna är jag mest nöjd med.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första gången jag inte kan identifiera en bil i hela mitt liv tror jag! Vad är det?Har köpt en hel del denna månad men denna är jag mest nöjd med.
![]()
Skoda Oktavia tror jagFörsta gången jag inte kan identifiera en bil i hela mitt liv tror jag! Vad är det?
Haha eller hur! Nya skoda superb 2016Första gången jag inte kan identifiera en bil i hela mitt liv tror jag! Vad är det?
Så fel hade jag inte... HahaHaha eller hur! Nya skoda superb 2016
Aha misstänkte Seat eller SkodaHaha eller hur! Nya skoda superb 2016
Väldigt näraSå fel hade jag inte... Haha
Den är riktigt skön. Jag som är 196 lång sitter hur bra som helst, även den som sitter bakom.Aha misstänkte Seat eller Skoda
Ser grym ut!
specs?Tyckte en ny rigg behöves för 2016 så de fick de bli.
![]()
![]()
Inte illa, ibland ångrar man sig att man börja plugga eftersom man numera inte har råd med datorkomponenter längre...Minne cpu och cpukylare inhandlades i somras så jag kompleterade med resterande nu så allt blev relativt nytt.
Minnen: Team Group Vulcan Red 16GB (2 x 8GB) 2133MHz
Cpu kylare: Corsair Hydro Series H80i
Cpu: Intel Core i5 4690K - Haswell Refresh
Systemdisk: Samsung EVO 850 250GB
Chassi: Corsair Obsidian 750D Airflow Edition
Moderkort: Asus Z97-A
Grafikkort: Geforce 980 TI 6GB
Nätagg: Corsair RM 1000W 80+ Guld
Sen diverse 1-2TB lagningsdiskar
Får du ta igen efter du pluggat klartInte illa, ibland ångrar man sig att man börja plugga eftersom man numera inte har råd med datorkomponenter längre...
Hehe, om jag ska.Får du ta igen efter du pluggat klart![]()
Vilken tur! Är inte SLI rätt överskattat? Kan vara något jag bara fått för mig. Körde dubbla radeon kort för några år sedan och det var ingen höjdareHehe, om jag ska.
Köpte dock 970 och en i7 4790 innan jag började plugga så jag klarar mig nog nåt år till, alternativt kanske man köper ett till 970
Beror mycket på hur pass optimerat spelet är man kör, körde med dubbla 460 förut, BF3 gick det bra men i WOW gick det inte alls bra, blev tvungen att avaktivera SLI för att få det att funka.Vilken tur! Är inte SLI rätt överskattat? Kan vara något jag bara fått för mig. Körde dubbla radeon kort för några år sedan och det var ingen höjdare![]()
Har ett par sånna där, inget att klaga på alls! Riktigt bra för pengarna!Såg dessa selvedgejeans (!) på H&M. Jag hyser ingen större tilltro på att dessa ska vara helt fantastiska, men hade 100 kr i något gammalt presentkort, så 400:- för ett par jeans får väl anses helt OK.
![]()
Kul att höra. Har inte börjat använda dom ännu, men snart. Vore ju trist om de hade dålig kvalité.Har ett par sånna där, inget att klaga på alls! Riktigt bra för pengarna!
Jag vill minnas att Manolo beklagade sig när en modell i selvage denim togs bort från HMs sortiment. Sååå, återkom med hyr du upplever dina nya pistoler.Kul att höra. Har inte börjat använda dom ännu, men snart. Vore ju trist om de hade dålig kvalité.
Snyggt! Saddler?Skulle ju bara kolla efter en ny portfölj.....
![]()