• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Har köpt en hel del denna månad men denna är jag mest nöjd med.
IMG_0379.jpg
Första gången jag inte kan identifiera en bil i hela mitt liv tror jag! Vad är det?

Minne cpu och cpukylare inhandlades i somras så jag kompleterade med resterande nu så allt blev relativt nytt.

Minnen: Team Group Vulcan Red 16GB (2 x 8GB) 2133MHz
Cpu kylare: Corsair Hydro Series H80i
Cpu: Intel Core i5 4690K - Haswell Refresh
Systemdisk: Samsung EVO 850 250GB
Chassi: Corsair Obsidian 750D Airflow Edition
Moderkort: Asus Z97-A
Grafikkort: Geforce 980 TI 6GB
Nätagg: Corsair RM 1000W 80+ Guld
Sen diverse 1-2TB lagningsdiskar

Minne cpu och cpukylare inhandlades i somras så jag kompleterade med resterande nu så allt blev relativt nytt.

Minnen: Team Group Vulcan Red 16GB (2 x 8GB) 2133MHz
Cpu kylare: Corsair Hydro Series H80i
Cpu: Intel Core i5 4690K - Haswell Refresh
Systemdisk: Samsung EVO 850 250GB
Chassi: Corsair Obsidian 750D Airflow Edition
Moderkort: Asus Z97-A
Grafikkort: Geforce 980 TI 6GB
Nätagg: Corsair RM 1000W 80+ Guld
Sen diverse 1-2TB lagningsdiskar
Inte illa, ibland ångrar man sig att man börja plugga eftersom man numera inte har råd med datorkomponenter längre...

Hehe, om jag ska.
Köpte dock 970 och en i7 4790 innan jag började plugga så jag klarar mig nog nåt år till, alternativt kanske man köper ett till 970
Vilken tur! Är inte SLI rätt överskattat? Kan vara något jag bara fått för mig. Körde dubbla radeon kort för några år sedan och det var ingen höjdare :)

Vilken tur! Är inte SLI rätt överskattat? Kan vara något jag bara fått för mig. Körde dubbla radeon kort för några år sedan och det var ingen höjdare :)
Beror mycket på hur pass optimerat spelet är man kör, körde med dubbla 460 förut, BF3 gick det bra men i WOW gick det inte alls bra, blev tvungen att avaktivera SLI för att få det att funka.
Men sett till prestandan du får av ett extra kort gentemot utifall du skulle köpa ett nytt kort som skulle motsvara två 970 är det värt det tycker jag.
Men om man är en sådan person som säljer det gamla och köper nytt skulle jag köra på det värsta, dvs 980 Ti just nu.

Tillbaka
Topp