Rock_N_Ron vill måhända inte dela med sig av denna säljare? Kanske går att utröna på paketet men jag ser väl så taffligt... Såg förträffligt ut!![]()
Det kommer ett PM till dig. En cigarrintresserad man, måste vara en bra man...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rock_N_Ron vill måhända inte dela med sig av denna säljare? Kanske går att utröna på paketet men jag ser väl så taffligt... Såg förträffligt ut!![]()
Det kom en katalog från New-York.20 dollar drygt,400-sidor.Mycket info om verk,pris,antal anställda,antal producerade klockor osv,osv.Ett måste för klockfanatiker️
![]()
![]()
![]()
Vart får man tag på en sådan?
Det kom en katalog från New-York.20 dollar drygt,400-sidor.Mycket info om verk,pris,antal anställda,antal producerade klockor osv,osv.Ett måste för klockfanatiker️
Mina landade efter en och en halv vecka. Mycket sköna och snygga. Bra värde för stålarna.Grymt bra! Jag har dem i calf, riktigt nöjd med alla mina meermin och priset är trevligt. Den tråkiga delen är att jag nog väntade 1.5 månad innan de var klara![]()
Ha-begäret blev för stort. Har bilderna du postade för några veckor sen att tacka för detSnyggt!![]()
Ha-begäret blev för stort. Har bilderna du postade för några veckor sen att tacka för det![]()
https://klocksnack.se/threads/ot-ditt-senaste-köp.14477/page-5#post-263773Jag får väl lägga upp en gruppbild någon dag.![]()
Senaste inköpet landade igår, 2st dessutom, hittills otroligt nöjd!
Jag ser bara ett köp på bilderna...
Snyggt! Då får vi hoppas att affärerna rullar på lika bra nästa år...Kanske för att det bara var en och samma på bilden. Här får du en till.
![]()
Snyggt! Då får vi hoppas att affärerna rullar på lika bra nästa år...![]()
Riktigt kul för er, kämpa på!Det får vi verkligen hoppasBeräknad omsättning för vår del de två första månaderna Okt-Nov var 1 miljon men i slutändan blev det 3 miljoner så jag hoppas vi kan fortsätta i samma spår. I värsta fall får vi åka moped till sommaren
![]()