Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen någon som tänkt till.
Finns så du kan sätta som uttag hemma i din lägenhet/ditt husÄntligen någon som tänkt till.
![]()
Klockporr på över 500 sidor,att drömma sig bort och slå ihjäl några timmar med....![]()
Rekommenderas varmt.
![]()
Akademi bokhandel.Vart köper man?
Pris?Klockporr på över 500 sidor,att drömma sig bort och slå ihjäl några timmar med....![]()
Rekommenderas varmt.
![]()
Köpte fler böcker, har ej exakt koll,ett par hundra tror jag.
Alldeles för mycket trista basgrejer för att det ska vara intressant att fotografera, men här är ett urval:
Arbetsbyxor från Dickies och Supreme:
Studio D'artisans superklassiska SD-103. Hade egentligen riktat in mig på ett par Warehouse, men de var slut i min storlek. Är lite tveksam till passformen på dessa, men med de grymma detaljerna och den löjligt djupa indigotonen var jag tvungen att köpa dem:
Älskar patchen
Mössa:
Hoodie från WTAPS:
Najs, shoppat från nätet eller ute på resande fot?![]()
Nya svinisar! Dom är något mörkare i verkligheten.
![]()
''No name'' svinläderhandskar i färgen tabac från http://widboms.jetshop.se/Märke, modell?