• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

En blå Kashmir slips från Drakes....eller vänta lite, det senaste större inköpet var faktiskt just det, en klocka. En Explorer 1! :)

ResourceID=293E2251-C665-4301-9A5D-C2D33B230061.512x512.jpg

:banghead:

Men du,har du sagt À får du säga B!
Tråden heter "Ditt senaste köp" och inte "Gissa vad jag köpt?"
Och vill du inte säga så kladda ej mer i tråden.
Ha en trevlig kväll!:)

En bil köpte jag och visst är det förståeligt att jag inte villa outa mig precis som någon med dyra klockor i hemmet. Trevlig kväll!

En winder, eh... Inte helt OT ;-), men måste erkänna att jag är periodare, kör på allt, är rädd för att jag kommer falla tillbaks på nya Sonos snart, eller kameraobjektiv, iPhone i höst när nya kommer, hoppas bara inte BMW släpper nåt nytt efter F10 för snart...

Ett nytt kök igår för 100 papp:banghead:..ultimatum från frun..inga nya klockor/bilar/prylar innan köket..dock ser jag iofs också fram emot ett nytt kök men det ligger man lågt med:D

Guskleto
Spännande vad du handlat, trots att även jag kan tycka om du ska uttala dig i tråden får du nog skriva vad du köpt. Hoppas det är ngt annat än gtr (oavsett nismo edition).
0-100 på vilken tid?

Tillbaka
Topp