Nä nä, de är inte snabba nog![]()
Nu blev jag nyfiken. Min nästa gissning är 991 Turbo men du lär väl hålla oss på sträckbänken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu blev jag nyfiken. Min nästa gissning är 991 Turbo men du lär väl hålla oss på sträckbänken...
Jag vill bara inte outa mig för mycket. Angående 991 turbo så vore den ett naturligt steg med tanke på att jag äger en 997 turbo. Dock ville jag ha något riktigt snabbt denna gången![]()
Har den extra fack för länkar och band?
Har den extra fack för länkar och band?![]()
Nissan Gtr ?
Äh, skärp dig!Jag vill bara inte outa mig för mycket. Angående 991 turbo så vore den ett naturligt steg med tanke på att jag äger en 997 turbo. Dock ville jag ha något riktigt snabbt denna gången![]()
Äh, skärp dig!
"Outa mig för mycket"? Meningslöst att skriva nåt från början i så fall om det är så jävla känsligt.
J
Jag vill bara inte outa mig för mycket. Angående 991 turbo så vore den ett naturligt steg med tanke på att jag äger en 997 turbo. Dock ville jag ha något riktigt snabbt denna gången![]()
Rent tekniskt köpte jag de förra veckan men de kom med posten idag, tyvärr så kommer de få ligga några veckor i humidoren innan jag får tid att avnjuta den första av de.
![]()
![]()
Har inte tänkt på det men där har du en riktigt bra idé. Kanske borde ta en funderar på detDär har du ett kanonämne till en riktig bra klocklåda.![]()
Men du,har du sagt À får du säga B!Ingen GT3.
Men du,har du sagt À får du säga B!
Tråden heter "Ditt senaste köp" och inte "Gissa vad jag köpt?"
Och vill du inte säga så kladda ej mer i tråden.
Ha en trevlig kväll!![]()
Och nästa gång du köper dinka,skriver du bara "Köpt ur,dyrast på forumet,vill inte outa mig,därför ingen bild!"En bil köpte jag och visst är det förståeligt att jag inte villa outa mig precis som någon med dyra klockor i hemmet. Trevlig kväll!
Och nästa gång du köper dinka,skriver du bara "Köpt ur,dyrast på forumet,vill inte outa mig,därför ingen bild!"![]()
Då ska den bara stå i garaget så ingen ser den,annars så utmärker du ju dig!Har tanken någon gång slagit dig att en väldigt speciell bil utmärker sig aningen mer än en väldigt dyr klocka?
Då ska den bara stå i garaget så ingen ser den,annars så utmärker du ju dig!
Och här sätter vi punkt.
Ha en stilla natt!
Har tanken någon gång slagit dig att en väldigt speciell bil utmärker sig aningen mer än en väldigt dyr klocka?
Känns det inte bara lite smådrygt att överhuvudtaget skriva det då?![]()