• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Kul! Vart körde du? Planerar att bränna den tilltänkta rolexbudgeten på en Pickenflick från On-one (titanram, mtb-drivlina och skivbromsar) istället. Kommer du köra med skärmarna i skogen eller bara pendling?

Körde inte långt alls, hem från cykelcity till Kungsholmen :) hämtade ut den efter jobbet men var blötsnö och första turen längre än 100m med bockstyre så lite ovant. Den kommer gå mest som pendling/landsvägshoj med möjlighet att ta en avstickare. Lite av en ny värld för mig så ska bli kul att ut och cykla. Några bra tips på rundor?

Sent from my iPad using Tapatalk

Körde inte långt alls, hem från cykelcity till Kungsholmen :) hämtade ut den efter jobbet men var blötsnö och första turen längre än 100m med bockstyre så lite ovant. Den kommer gå mest som pendling/landsvägshoj med möjlighet att ta en avstickare. Lite av en ny värld för mig så ska bli kul att ut och cykla. Några bra tips på rundor?

Hellas är väl mest klassiska området, har dock inte sett någon köra CX där. Promenerade där idag och det såg grymt ut, härligt lerigt.

Hellas är väl mest klassiska området, har dock inte sett någon köra CX där. Promenerade där idag och det såg grymt ut, härligt lerigt.

Hellas känner jag till men precis som du säger som mer för MTB. Annars tipsade en kollega för järvafältet. Får ta och trampa runt lite så får man se vad man hittar.

En Nato-kista för Javelin/Hellfire i alu. får agera bord..
Med allt skit som sker bland våra grannländer så kan man inte vara nog försiktig! :borg:
*Alltid Redo!*

8ada47b0b1f711e3a9c10e97118e20f3_8.jpg

Ja verkligen! Det roligaste var ju att det var den första vagnen hon sprang till! (Hon är 1,5, och vi väntar en till där av blev det en donkey)

Fast jag måste säga att jag tycker de e värt varenda krona! :)

Grattis! Är nästan där själv, har en grabb på nästan 2 och jobbar på ett syskon :).

Kanske blir att "uppgradera" från nuvarande som är den för 1 barn...

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Ett par Original Wayfarer med brunt polariserat glas, är frälst.

bild (8).JPG

Stiliga. Intressant att allt går i cirklar. Jag och brorsan hade ett par svarta och ett par tortoise-Wayfarer II:eek:r i början av 90-talet med vanliga glas med styrka. Blev kallad Roy Orbison av rök ruta-gänget.

Inköp:
C6FAA5FD-7C63-46EC-9A3B-D0D09DA9E9A0_zpsok8ny5zd.jpg

Handlade en flaska aperitif.

En Alpha M65 navy med liner.

På vippen att internet-köpa en tysk cykel också...

Kom idag till jobbet!

attachment.php

Brukar lägga 1-2 skjortor på beställning per månad hos Tailorstore så de alltid dyker upp när man glömt bort att man lagt en beställning. Denna gången blev det en vårigare arbetsskjorta med detta tyg:)

Före och efter bild på spacer-montering!? Vilken bil?

Tillbaka
Topp