Du råkar inte ha en bra skärflingskniv?Är det nån som saknar nån specifik hårdvara nån gång så är det bara att hojta till... Man köper liksom på sig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du råkar inte ha en bra skärflingskniv?Är det nån som saknar nån specifik hårdvara nån gång så är det bara att hojta till... Man köper liksom på sig...
Nej, men vill gärna ha en..!!Du råkar inte ha en bra skärflingskniv?
Bakdelen är rätt kul?!Är det någon kul bit läder man kan få köpa?
Har du någon bit jag kan köpa.Bakdelen är rätt kul?!
Oj va bra jag skriver det Skulle givetvis vara:är det någon som har en kul bit läder man kan få köpa?Är det någon kul bit läder man kan få köpa?
Sorry, har inget lager,mbara massa spill...Har du någon bit jag kan köpa.
Tackar!Stiligt!
Blir nog bravart köper du lädret och tråd?Tackar!
Jag får hem ett svart läder och ett natur-vitt tigergarn nu på måndag, då blir det mer variation på armbanden
Mvh Nors
Tackar!Mycket snyggt! Har du några till försäljning?
Jäkligt tjusigt!Slängde ihop ett 26mm band igår.
Tack, är ok-nöjd(jag är ganska petig...) med första försöket på "panerai-band".Jäkligt tjusigt!
Tack, är ok-nöjd(jag är ganska petig...) med första försöket på "panerai-band".
Helt rätt petig är bra!Jag hade vart super nöjd.Tack, är ok-nöjd(jag är ganska petig...) med första försöket på "panerai-band".
Gillar att någon förstår hur ett band bör se ut... Frågan är varför det finns så få större tillverkare som förstår det? Riktigt snyggt band, vad kör du med för foder?Gjort ett grönt Tärnsjö läder 20/16 efter @Andersbackstrom påtalat att det skulle passa min Speedie. Tycker han hade rätt.
Blev grymt! Snyggt bandGjort ett grönt Tärnsjö läder 20/16 efter @Andersbackstrom påtalat att det skulle passa min Speedie. Tycker han hade rätt.
Tack!Gillar att någon förstår hur ett band bör se ut... Frågan är varför det finns så få större tillverkare som förstår det? Riktigt snyggt band, vad kör du med för foder?
Tackar!Blev grymt! Snyggt band
Blev riktigt bra på speedy'n!Gjort ett grönt Tärnsjö läder 20/16 efter @Andersbackstrom påtalat att det skulle passa min Speedie. Tycker han hade rätt.