Ser lagom road ut av detFrugan ställde ut katten.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser lagom road ut av detFrugan ställde ut katten.![]()
![]()
Ja,själv tycker jag att katt utställningar är djurplågeri,men tanten tycker om att snacka katt med andra likasinnade tanter,katter sover mest på utställningar.Ser lagom road ut av det![]()
Vågat! Jag frågade min fridykande systerdotter om hon kunde tänka sig att ta den röda ner till 30 meter åtminstone och be en kompis att fota men hon avböjde. Ett hunddyk med ur är nog mer vågat faktisktKlocktest med hund.
![]()
![]()
Idag var det lite för kallt för dyk annars kan han dyka ner 2-3 meter iaf. Han har kapacitet för 6 meter men det har vi inte lyckats locka honom till. Än.Vågat! Jag frågade min fridykande systerdotter om hon kunde tänka sig att ta den röda ner till 30 meter åtminstone och be en kompis att fota men hon avböjde. Ett hunddyk med ur är nog mer vågat faktiskt![]()
Jäklar va luddig Bullen ärLussebullen håller mig sällskap vid datorn!
![]()
vilken snygging till katt det där var
vilken snygging till katt det där var
Mycket fin vovve det därFinbesök på kontoret idag =)
![]()
![]()
Mycket fin vovve det där![]()
Kräver en sådan hund mycket motionering?Ja, riktigt trevligt ras(finsk lapphund). Alltid kul att ta med han på jobbet lite då och då
Kräver en sådan hund mycket motionering?