Alberget4a
Guld
En riktig striker nu bara så blir det åka av.Bärkroth klar! Mkt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktig striker nu bara så blir det åka av.Bärkroth klar! Mkt bra!
Fan, inte ett rykte har man hört.En riktig striker nu bara så blir det åka av.
Vi behöver en spelfördelande mittfältare. Och en striker. Sen kan vi utmana om guldet...Fan, inte ett rykte har man hört.
Bärkroth ska vara spelklar inför Sundsvall nästa helg, ska bli intressant.Bra seger! Borde varit klart för länge sedan. In med en striker nu.
Har sett honom som ytter, Ring och Radetinac har vi ju så det borde vara nån typ av ersättare till Mrabti? Kan han spela centralt offensiv?Bärkroth ska vara spelklar inför Sundsvall nästa helg, ska bli intressant.
Han kan ha en anfallare roll och mittfält. Men hoppas han sätts in som anfallare med Mrbati. Skulle vara intressantHar sett honom som ytter, Ring och Radetinac har vi ju så det borde vara nån typ av ersättare till Mrabti? Kan han spela centralt offensiv?
Får mig att tänka på alla bortslängda löpsedlar efter cup-finalen 2002. Aik hade gått all-in för Cupen efter vår serieseger och kvällstidningarna hade delat ut fejklöp med "aik cupmästare" innan förlängningen var slut. Den dubbeln satt skönt...Gillar att expressen redan hade artikeln klar...![]()
Klart du ska gå! Har just kört 360 km och har 70 kvar för att se mitt Durgården lira europaspel för första gången på många år. Sen lika långt tillbaka i morgon. Poolen finns kvar...Ja vad tror vi om ikväll? Ska ni gå? Jag har 15 min till tele 2 så kan ju inte skylla på avståndet som @Linkan kan. Men poolen är ju så jävla skön idag
![]()
När du lägger fram det så..Klart du ska gå! Har just kört 360 km och har 70 kvar för att se mitt Durgården lira europaspel för första gången på många år. Sen lika långt tillbaka i morgon. Poolen finns kvar...
Förhoppningsvis!Tino såld, hoppas Bosse garn något stort påväg in.![]()
+1 på det!Oj vad tydligt att vi behöver en anfallare. Hoppas Bosse har något stort på gång!
Äntligen drar det igång!Träningsmatch mot Almtuna i dag som sänds på cmore!