• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Ska spela lite golf ikväll, det var några år sedan.Hade tom glömt bort att jag hade DIF headcover och pegs.
IMG_3508.JPG
 

Lekman

Omega
Jag har fortfarande inte hämtat mig efter 0-5 mot häcken. Ovärdigt!

Jag vill att det glöder ur ögonen på varenda spelare mot Kalmar. De som inte ger järnet ska bytas ut redan i halvtid. Och Kerim, vad har hänt med honom? Dags att steppa upp nu.

Ses på söndag.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Jag har fortfarande inte hämtat mig efter 0-5 mot häcken. Ovärdigt!

Jag vill att det glöder ur ögonen på varenda spelare mot Kalmar. De som inte ger järnet ska bytas ut redan i halvtid. Och Kerim, vad har hänt med honom? Dags att steppa upp nu.

Ses på söndag.
Uppenbart att Kerim spelar för att INTE få ett kontrakt utomlands i januari.
Bästa Kerim!
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
@Alberget4a Hittat var du köpte banden?

På lördag drar SHL igång. Missar tyvärr bortapremiären men fixade säsongskort idag (ja jag är seg)

Gillar inte att vi är så högt tippade. Vi har varit bäst när vi slagit ur underläge senaste 10åren typ.

20180913_112015.jpg
 
@Alberget4a Hittat var du köpte banden?

På lördag drar SHL igång. Missar tyvärr bortapremiären men fixade säsongskort idag (ja jag är seg)

Gillar inte att vi är så högt tippade. Vi har varit bäst när vi slagit ur underläge senaste 10åren typ.

20180913_112015.jpg
Oops, minne som en guldfisk...
Hittar tyvärr inte var jag köpt dom men har för mig att det var från singularstraps.se.
Håller för övrigt med om att det hade kännts bättre med lite lägre förväntningar på hockeylaget.
 

D.Trump

Cartier
Oj oj oj det såg inget vidare ut för djur gårn i hockyn idag, troligtvis blir det kvalserien efter jul o derby mot ajk nästa år.
Hälsningar från
downloadfile-1.jpg
 
Topp