Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Olearys Östermalm är alltid trevligt. Inte världens tryck dock, ganska lugnt……..men ALLTID bra stämning. Störtskön personal!Om man vill se derbyt och kommande bortamatcher på puben, vart hittar man bästa stämningen?
Ja. Det gällde. Men blev det någon leverans?På G till Vasaparken.
idag gäller det
![]()
Nej men fruktansvärt tråkigt att börja fotbollen live igen med denna match, riktigt tråkig och chansfattig.Ja. Det gällde. Men blev det någon leverans?
Sektion 326? Hälsningar från 327Första premiärmatchen på över 20 år utan att barnen är med. Snyggt tifo btw.
Där har du din gula Skilling banco!Eftersom det här är klocksnack. Rolex och sånt brukar ju vara svindyrt om det är feltryck.
Vad tror ni om denna jag fick idag? Värd några miljoner på auktion?
![]()
Haha!Där har du din gula Skilling banco!
Jag tryckte upp en tröja med "10 Helin", efter Irma dårå, men ettan blev aningens sned. Jag fick givetvis en ny, men fick även behålla den sneda. Så reklamera din så kan jag nästan garantera att de grejar en ny åt dig.Haha!En raritet utan dess like. Nä men seriöst tycker mest synd om tryckaren. Måste ju fått en stroke? (Ja de trycks för hand) Inte så att Haris är en ny lirare direkt. 10e säsongen i DIF liksom. Min polare var med på Haksabanovic insta story för han stod med hans tröja i klacken, vågat att ta ett nyförvärvs namn och nummer på tröjan sa jag till honom. Men gick ju... hyfsat redan efter 10min.
Men lite surt för jag har inte köpt en matchtröja på många år, min favorit någonsin är den mörkblå med smala ljusa ränder (tredjetröja) från för typ 5år sen men den blev jag bestulen på... (var en flytt då någon norpade en hel flyttkartong) så såg fram emot denna väldigt mycket, har dessutom flyttat från Stockholm så kan inte bara dra förbi butiken.
Aja det enda jag ska kräva i kompensation är att få spela minst 30sek i ett derby.
Riktigt grym premiär för övrigt. Var riktigt mäktigt där under kaostifot och det var grym stämning och så trycker Haksa dit första efter bara 10min. Sen såklart skönt att en värvad målskytt gör två mål första seriematchen. Men försvarsspelet måste förbättras. Känns som tvärtom mot förra året, men bara gått en match så.. haha.
Snyggt. Får hoppas de sköter det bra för mig med dåJag tryckte upp en tröja med "10 Helin", efter Irma dårå, men ettan blev aningens sned. Jag fick givetvis en ny, men fick även behålla den sneda. Så reklamera din så kan jag nästan garantera att de grejar en ny åt dig.
Hien hade ingen bra match, oerhört nära självmål och otroligt svajigt agerande vid degens balja... Kanske premiärnerver, men tveksamt om han är ett namn för startelvan. Ro hem Mackan så kan jag sova gott!
Ses i Rijeka!