Makkanxd
Guld
Utrustningen får åka buss medans spelarna flygerPasserade bussen i norrgående riktning ungefär vid Arlanda. Inte trodde jag dom åkte buss upp till Skellefteå.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utrustningen får åka buss medans spelarna flygerPasserade bussen i norrgående riktning ungefär vid Arlanda. Inte trodde jag dom åkte buss upp till Skellefteå.
![]()
Det är Skellefteå lag som lånat den uppPasserade bussen i norrgående riktning ungefär vid Arlanda. Inte trodde jag dom åkte buss upp till Skellefteå.
![]()
Det låter bra.Utrustningen får åka buss medans spelarna flyger![]()
Optimist som jag är så tror jag på seger (men jag tror att det blir tight).Vad tror vi om ikväll?
Tror på 0-0 i första, 2-1 till oss i andra och 3-2 till oss i tredje.Optimist som jag är så tror jag på seger (men jag tror att det blir tight).
Det tar jag.Tror på 0-0 i första, 2-1 till oss i andra och 3-2 till oss i tredje.
Vi bestämmer det!Tror på 0-0 i första, 2-1 till oss i andra och 3-2 till oss i tredje.
Resonerar på precis samma sätt!Vinner vi ikväll tror jag det är klart,
-Vi torskar inga fler matcher hemma!
Ok....Ordningen återställd.....
Men det har man vetat ett tag, sådant händer. Jag känner att det är sjukt tråkigt att Ahlén och Lundh sticker.Orka lämna för ett annat SHL-lag
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/WLBXV2/beskedet-sju-spelare-lamnar-djurgarden
Ljungh har dock gått med på lägre ersättning tidigare och visat hjärta för DIF. Nu tyckte han väl att det var dags att ta igen de pengarna, kan man ändå förstå även om det är tråkigt.Orka lämna för ett annat SHL-lag
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/WLBXV2/beskedet-sju-spelare-lamnar-djurgarden
Var nån som räknade ut att om DIF får samma pengar procentuellt sätt som Leksand av kommunen skulle vi få 1.4 miljarder. Minns inte vem och när jag läste det men siffran fastnade.Ljungh har dock gått med på lägre ersättning tidigare och visat hjärta för DIF. Nu tyckte han väl att det var dags att ta igen de pengarna, kan man ändå förstå även om det är tråkigt.
Peppe är jäkligt synd. Men är pengar där igen.
Tråkigt med Bourque. Hade hoppats på att han skulle känna sug för en säsong till nu när han missade slutspelet. Han sa ju själv att han inte ville avsluta sin karriär så här. Väldigt sorgligt med sonen såklart och hoppas han mår bättre snart.
Ahlén är det som gör mig mest "irriterad" Visst Ljungh är ett tyngre tapp. Men Ahlén är väl inte jättedyr.
Tänk om vi också fick lite mer pengar från Stockholm... då menar jag inte att vi ska kommundopa oss som leksand. Men är ju sjukt vad Stockholm verkar skita i idrotten. Eller just det man byggde ett svindyrt rymdskepp i solna som ingen ville ha...
Magiskt!!!Vilken seger 3-0 mot Malmö! Härligt gubbar
![]()
Euforisk känsla på plats, hoppas frun blir kry.Magiskt!!!
Tvingades missa
Frun hemma med 39 grader i feber och helt utslagen; kidsen och tvättberg blev min lott..
Men helt underbart!!!