• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Linkan

Rolex
Hockeyn rullar ju helt klart på ganska bra. Kanske dags för en ny match med ks-ligan?
@Linkan @Alberget4a @Matts @Palenkovich @Watchie M.F
3E284B8C-401A-41C6-932A-91F97B77622E.jpeg
Det tycker jag verkligen! Vad sägs om globen matchen mot HV71? Det är den 26/12 kl 15:15
 

Makkanxd

Rolex
Fjällby och en ersättare till Engqvist (nåja, en duglig center i alla fall) skulle sitta fint. Lite för klent just nu med Dicken och Ante borta.
Verkar ju fortfarande funka men skulle känns lite tryggare med grabbarna tillbaka på isen.
Engqvist känns det som vi kan glömma. Blev det så illa av den lilla smällen han fick så borde han lägga av för hans egen skull
 
Verkar ju fortfarande funka men skulle känns lite tryggare med grabbarna tillbaka på isen.
Engqvist känns det som vi kan glömma. Blev det så illa av den lilla smällen han fick så borde han lägga av för hans egen skull

Jag hoppas för hans skull att han lägger av nu. Inte värt att riskera framtida mående.

Tycker nog ändå att det trots serieledning inte ser helt stabilt ut med denna trupp. När förstakedjan inte riktigt får till det är det inte många andra just nu som kan producera. Får hoppas att den finske centern kan bidra, att Dicken kommer tillbaka i toppform och Jägarn ansluter från AHL. Då kan det bli guld.
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Tror det kan bli bra! Bakgrunden stör mig inte så mycket så länge de presterar bra fotboll. Skulle gärna se lite nya spelare in så snart som möjligt med.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Vad säger ni? Bra eller dåligt?
6628BA3A-2A54-40E6-9A50-B510A7A88754.jpeg
Trist, jag gillade Özcan. Förstår inte hur DIF tänker men jag hoppas att dom ser någon annan potential i Lagerlöf & Bergstrand än vad dom visat iår. Dåligt säger jag men hoppas såklart på att bli motbevisat. Sirius har ju historiskt släppt in väldigt många mål, nu har vi ju tack och lov en bra backlinje men L&Bs spelsätt verkar släppa onödigt mycket bakåt.
 
Trist, jag gillade Özcan. Förstår inte hur DIF tänker men jag hoppas att dom ser någon annan potential i Lagerlöf & Bergstrand än vad dom visat iår. Dåligt säger jag men hoppas såklart på att bli motbevisat. Sirius har ju historiskt släppt in väldigt många mål, nu har vi ju tack och lov en bra backlinje men L&Bs spelsätt verkar släppa onödigt mycket bakåt.
Säga vad man vill om Özcan men nån stor matchcoach är han knappast. Om det är en sak som Sirius imponerat med under den här säsongen är det förmågan att vända matcher och den egenskapen vill jag gärna se hos oss. Jag är tillräckligt gammal för att inte bry mig så mycket om deras "gnagarbakgrund", ska vi bara värva rättroende blåränder i flera led som ledare/spelare blir vårt univers ganska begränsat. Vad som oroar mig något är dock att dom som tränare inte varit i en storklubb med alla de krav som det medför. Positivt är att det blivit klart tidigt så att dom förhoppningsvis kan ha en dialog med Bosse ang värningar så att vi får en välbalanserad trupp 2019.
 

Linkan

Rolex
Från min synvinkel så gillar jag dom två, dom gjorde det fantastiskt bra föregående år i Sirius och som @Alberget4a säger så är det sjukt positivt att dom kommer in tidigt så dom kan vara med i processen då det är många nya spelare som ska in. Dom ska hinna få sin prägel på spelarna och sin spelfilosofi. Jag vill ge dom en chans och vill hoppas att detta kan bli bra. Ska bli intressant med alla våra värvningar också.
 

Takuan

Omega
75618859-5A56-4739-8F11-A4C31CE0C53F.jpeg
0372CEE2-D4F2-41C1-9A3F-5AA20682494F.jpeg
C71000B5-6FF2-44C1-B247-A32BD620371E.jpeg

2495 SEK, 300 ex görs i samband med Lambretta. Vad tycker ni? Sugen på att beställa en mer för att stödja än för att jag föll för utseendet. Baksidan var dock snygg.
 
Topp