• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Tar vraken och råttorna poäng mot malmö och vi tar ”fat cats” pokal lär det bli gallerskak, kvartssamtal och kravaller hos trumbröderna.
 

Linkan

Rolex
1-1 i damernas match!
4C7EB175-6D9D-43F6-8E11-00BED4B82298.jpeg
B104FA47-5067-493E-963C-9EA26FCE29BE.jpeg
 

carlanton

Audemars
Ok har funderat på detta otroligt länge men aldrig vågat fråga... Har HIF-korven en motsvarighet i DIF-kiosken? Eller får ni nöja er med vanliga grillade med ketchup och senap?
 

DDraper

Omega
En 3-poängare i dag skulle sitta fint men ett kryss funkar också.

Svårt det där. Funderat på det mest hela tiden sen matchen igår. Klart att så länge vi är inte bara med i matchen utan sitter i förarsätet så tar jag ändå det på något sätt. Gillar dock inte idéen att vi kan bromsa in mot guldet. Känns väldigt farligt. Kan spelarna vinna idag vilket skulle ge en enorm boost så tror jag att vi drar igenom kaklet. Det momentum det skulle ge och den press det skulle sätta på övriga tre tror jag skulle kunna bli helt avgörande för vår del.
 

limerose

Omega
Svårt det där. Funderat på det mest hela tiden sen matchen igår. Klart att så länge vi är inte bara med i matchen utan sitter i förarsätet så tar jag ändå det på något sätt. Gillar dock inte idéen att vi kan bromsa in mot guldet. Känns väldigt farligt. Kan spelarna vinna idag vilket skulle ge en enorm boost så tror jag att vi drar igenom kaklet. Det momentum det skulle ge och den press det skulle sätta på övriga tre tror jag skulle kunna bli helt avgörande för vår del.
Exakt mina tankebanor, tar vi två raka vinster så är det i mitt huvud klart. Peppar peppar
 
H

Hysteria

Guest
Snälla våga vinna Djurgårn! Känns som att denna match t.o.m kommer bli jobbigare att kolla på än MFF borta..
 
Topp