Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar dom där länkarna, sjukt bekväma.Dagens doxa ja den saknar ringen och har kanske varit med om ett och annat, men den tickar glatt ändå.
Kul när man tittar på det stretchiga låset på Tudor pelagos som de är så stolta över och som många framhäver som en unik feature och så har doxa samma sak i en 50 år gammal klocka.Älskar dom där länkarna, sjukt bekväma.
Dagens doxa ja den saknar ringen och har kanske varit med om ett och annat, men den tickar glatt ändå.
It's on the bottom of the ocean somewhere . Probability got dinged against a cliff or rock or something. I wish it had a captive bezel but... Now it has charm?Nice! What happened to the bezel?
Någon här som vet något om vilken typ av gummi som verkar vara på gång?
Ser det. Jag har en kopia från Dagaz som jag håller högt.De har ju promotat Isofrane rätt hårt på Aquadive. På tropicstrap.com ligger det en bild på en 300 med Tropic. Las väl ut i augusti när de körde kampanj på armbanden.
Det var ju killen backom ny tropic/isofrane som DOXA har skillad sig från. På grund av det skulle jag tippa att det bli nånting annat, kankse den som har funnats på den nya t-graph I några bilder.De har ju promotat Isofrane rätt hårt på Aquadive. På tropicstrap.com ligger det en bild på en 300 med Tropic. Las väl ut i augusti när de körde kampanj på armbanden.
Inget Doxa på tavlan?Smyger in denna här och ser om ni reagerar.
En SoxaSmyger in denna här och ser om ni reagerar.
X-post från Seiko-mods:Korrekt!
Soxa Mini Turtlehunter?
Min Mini Turtle SOXA-mod är klar idag. Nöjd!
Yobokies bezel, chapter ring och BoR och tavla samt visare från Dagaz. Tycker ändå lumen är bra!
Smyger in denna här och ser om ni reagerar.
Yobokies säljer dem. Den är lite sladdrig dock. Känns inte riktigt solid. Men vad gör man?Kul mod! Vem gör vridringen?