Sub 300T Poseidon är på väg att lämna pga insett att jag nöjer mig med min Silverlung. Jag är inte riktigt framme vid att göra annons och så, men ger en heads up här i alla fall.
Jag tar gärna en liten ping om du bestämmer dig för att sälja =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sub 300T Poseidon är på väg att lämna pga insett att jag nöjer mig med min Silverlung. Jag är inte riktigt framme vid att göra annons och så, men ger en heads up här i alla fall.
Den är redan såld tyvärrJag tar gärna en liten ping om du bestämmer dig för att sälja =)
Å typiskt att jag inte varit på sidan så mycket den senaste veckan, men grattis till den nya ägaren.Den är redan såld tyvärr
Ny Searambler.
Sub 300T
Inntrykket er bra. Min tredje Doxa. Kun kosmetiske endringer. Ny type krone - har ikke innpreget merke. Ikke lume i pip på bezel.Bra intryck? Kan du beskriva den mer i detalj jämfört med tidigare versioner?
Var beställde du ifrån?Inntrykket er bra. Min tredje Doxa. Kun kosmetiske endringer. Ny type krone - har ikke innpreget merke. Ikke lume i pip på bezel.
Divers-extension på lenken er av ny type. Men prisen er akseptabel, betalte 16.700 Chf totalt - shipping inkludert.
Heisann @Fredriks89 .Var beställde du ifrån?
Den 15/12 släpper Doxa 200 och 300 på gummi enl deras hemsida. Någon som vet hur banden ser ut eller har annan info om dem?
jävlar!!!Just a guess, maybe this style?
Precis upptäckt dessa klockor, fick klämma på en i samband med en bytesaffär och blev väldigt sugen. Om någon sitter på en gul poseidon eller silvrig aqua-lung och funderar på att sälja så är jag en seriös spekulant! Hör gärna av er!
Fortsätt lägga upp bilder på era klockor, riktigt häftiga!
Sinn 144 är en riktig bra klocka, har haft en men bytt den mott min Doxa!Alltid när man börjar få säljtankar så skall man ta bilder och lägga upp i tråden. Sällan man vill sälja efter det.
Den ända Doxan jag har kvar efter att ha ägt 5 stycken är den här och nu är draget efter en Sinn 144 så starkt att jag börjat fundera på att sälja min Sharkhunter. Tungt ibland med den här hobbyn.
Haha fan vad fett!Just a guess, maybe this style?
Ahlgrens klockgodis?200 nu på gummi.
200 nu på gummi.
Är så trött på dessa halvhjärtade renderingar som spottas ut, är det för mycket begärt att få se riktiga bilderRoligt att se dem. Den svarta och mörkblå blir båda fina på gummit, men det blir kanske lite väl mkt färg på en del varianter i gladare nyanser?
Det finns ett historiskt arv i SUB 200 också så tycker inte det är några konstigheter.Är det bara jag som tycker att Sub 200 ser riktigt billig ut? Nästan så man oroar sig över Doxas utveckling nu när de kastat ut amerikanerna. Ska man värna om märket ska det satsas på det historiska arvet med robusta bra dykarklockor, inte billiga enkla.
Jag har inte skrivit att billigt skulle vara synonymt med dåligt. Det jag syftar på är känslan. Personligen tycker inte jag att det historiska arvet i denna enklare utgåva prioriterats i sub 200. Den ser både billig och nu ut, men det är min uppfattning.Det finns ett historiskt arv i SUB 200 också så tycker inte det är några konstigheter.
Billigare och enklare behöver väl inte vara synonymt med dåligt eller?
Nä känslan är svår att beskriva ibland och om man ska döma av de rätt kassa renderingarna så håller jag med dig även om jag faktiskt är rätt sugen på en Aquamarine som lite enklare snorkeldinkaJag har inte skrivit att billigt skulle vara synonymt med dåligt. Det jag syftar på är känslan. Personligen tycker inte jag att det historiska arvet i denna enklare utgåva prioriterats i sub 200. Den ser både billig och nu ut, men det är min uppfattning.
Absolut, det finns många bättre DOXA-modeller än denna, både nytt och vintage.Nä känslan är svår att beskriva ibland och om man ska döma av de rätt kassa renderingarna så håller jag med dig även om jag faktiskt är rätt sugen på en Aquamarine som lite enklare snorkeldinka
Du känner kanske till gamla Shark hunter som jag tror varit uppe i tråden förut?