Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha, min landade också idag! #123
Nu kom den! Aquadive 100 GMT Poseidon LE
Cool, grattis!
GrattisHa ha, min landade också idag! #123
Tack!Cool, grattis!
Riktigt cool!
Fet!! Länge sen man såg dig. Allt bra hoppas jag?Fredagar är Doxa!
Fet!! Länge sen man såg dig. Allt bra hoppas jag?
Ha ha, min landade också idag! #123
Grattis till er! Sjukt coola!
Har sett lite olika bud ang tjockleken. Tror det varierade inför produktion.
Är det en tjockis?
Tack Ja, det får jag nog säga. Men konisk bezel gör sitt till att dölja höjden. Kan ta lite jämförande bilder om du är intresserad?
Ja det vore spännande! Ingen brådska bara!
Jag har läst en del olika höjder i recensioner, och den har varierat lite. Tror det hände nått mellan prototyp och produktion när nån nörd tyckt den va för hög! .. typiskt dem!
Oavsett ser den tuff ut!
Den är stor. Ganska snarlik MM300 på pappret, men inte lika bra på att dölja sina mått.
Tack! Ja, det är min bild. Klockorna ligger på en pärm och en annan pärm står bakom. En blixt i taket. Det är det som kallas hemmastudioskitsnyggt! Är det din bild?!? Den ser jättebra ut!
och faktiskt inte så fet som jag befarade! Kul köp! Och fin bild!
GENI!Tack! Ja, det är min bild. Klockorna ligger på en pärm och en annan pärm står bakom. En blixt i taket. Det är det som kallas hemmastudio
Det där kallar jag jämförelsebild.
Den är stor. Ganska snarlik MM300 på pappret, men inte lika bra på att dölja sina mått.
Galet snygg! Älskar färgerna och visarna.
Lite mer bilder på Aquadive Poseidon.