Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer en snabb intressekoll för gruppköp. Pingar lite hej vilt bara. Vill försöka få en uppfattning om vi pratar 5, 10 eller 20 böcker.
@Magnus (Sthlm)
@Maro
@Anthraxabuz
@Urkvinnan
@Daytona96
@don segundo
@Gentle_Giant
@Dr Puh
@Totte
@Kapten Baines
@Zadenius
Sorry bro! Typ allt jag vet. Inte ens författaren vet om boken endast kommer bli tillgänglig via Doxa. Han har dock lovat att göra vad han kan för att säkra upp så många vi önskar.
Är det Dr. Peter McClean Millar som kommer författa eller är det någon annan?
Yup, it's Pete!
Cool. Har en av hans tidigare böcker, "Forty years - DOXA SUB". Tycker den är ganska komplett faktiskt, spännande att se vad han har att komma med!
Inte läst. Blir väl säkert något liknade plus vad som hänt under de senaste tio åren då
Även om jag har kunnat läsa hela boken så måste jag erkänna att jag hittils mest kollat på bilderna![]()
Lägg till mig på listanHär kommer en snabb intressekoll för gruppköp. Pingar lite hej vilt bara. Vill försöka få en uppfattning om vi pratar 5, 10 eller 20 böcker.
@Magnus (Sthlm)
@Maro
@Anthraxabuz
@Urkvinnan
@Daytona96
@don segundo
@Gentle_Giant
@Dr Puh
@Totte
@Kapten Baines
@Zadenius
Hur ser det ut här, är det någon som har koll på hur många klockor det tillverkats ur varje serie/modell?
Hade varit kul att ha en lista på vad som finns.
Här kommer en snabb intressekoll för gruppköp. Pingar lite hej vilt bara. Vill försöka få en uppfattning om vi pratar 5, 10 eller 20 böcker.
@Magnus (Sthlm)
@Maro
@Anthraxabuz
@Urkvinnan
@Daytona96
@don segundo
@Gentle_Giant
@Dr Puh
@Totte
@Kapten Baines
@Zadenius
Yes, jag är på. Kul initiativ.Här kommer en snabb intressekoll för gruppköp. Pingar lite hej vilt bara. Vill försöka få en uppfattning om vi pratar 5, 10 eller 20 böcker.
@Magnus (Sthlm)
@Maro
@Anthraxabuz
@Urkvinnan
@Daytona96
@don segundo
@Gentle_Giant
@Dr Puh
@Totte
@Kapten Baines
@Zadenius
Snyggt gummiband!Dags att kliva ner i gruvan denna soliga dag
![]()
Inte alls. Sitter det lika bra? Glider inte?Dagens DOXA, Searambler 750T på Nageur combat. Lätt moddat med metallögla från natoband. Blir lite mjukare mot handleden.
Hoppas @Seikosthlm inte tar illa upp
![]()
![]()
Nej det är 20mm och jag har klämt ihop det lite extra, så det sitter fint.Inte alls. Sitter det lika bra? Glider inte?
Dagens DOXA, Searambler 750T på Nageur combat. Lätt moddat med metallögla från natoband. Blir lite mjukare mot handleden.
Hoppas @Seikosthlm inte tar illa upp
![]()
![]()
Underbar samling Z! Grattis till Tusan, fantastiskt fin!Dags för en gruppbild på Doxa klockorna. En gammal, en nygammal och två nya.
![]()
You know it! Funderar redan på länk eller gummiDu är ingen tygkille. Innan morgonkaffet på torsdag så sitter den där på gummi eller länk.![]()
Cool! Grattis