• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

25 grader och sol i Köpenhamn!

image.jpeg

Cool. Har en av hans tidigare böcker, "Forty years - DOXA SUB". Tycker den är ganska komplett faktiskt, spännande att se vad han har att komma med!

Inte läst. Blir väl säkert något liknade plus vad som hänt under de senaste tio åren då :)

Även om jag har kunnat läsa hela boken så måste jag erkänna att jag hittils mest kollat på bilderna :D

Inte läst. Blir väl säkert något liknade plus vad som hänt under de senaste tio åren då :)

Även om jag har kunnat läsa hela boken så måste jag erkänna att jag hittils mest kollat på bilderna :D

Jupp! Lär säkert bli något sådant, kul!

Haha ja det brukar ofta bli så.. Kan erkänna att jag inte har läst alldeles för mycket ut boken jag heller :)

Hur ser det ut här, är det någon som har koll på hur många klockor det tillverkats ur varje serie/modell?
Hade varit kul att ha en lista på vad som finns.

Snabba puckar: vilken prisbild skulle ni ha på en divingstar 300 som är i bra skick. Siffrorna runt om är utnötta och en service måste göras snart. Års: 1972

Tillbaka
Topp