New in! 300t Searambler
![]()
![]()
Satt snyggt på Hadley Roma bandet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
New in! 300t Searambler
![]()
![]()
Ja det tycker jag också, väntar på komplettering av länken..för länken är den uteslutande bästa kombonSatt snyggt på Hadley Roma bandet.
Hehe, fanns det något som såg ut som typ felslipning i glaset vid 9 när du ägde den?Visst gör jag det. Min gamla 300 har hittat tillbaka till gemenskapen. Varför jag sålde den där en gång i tiden är en olöslig gåta. Suget efter en Professional måste varit för stort.
Ja det tycker jag också, väntar på komplettering av länken..för länken är den uteslutande bästa kombon![]()
Vet faktiskt inte, kanske @Magnus (Sthlm) vet?Vad är det för årsmodell på din klocka?
Hehe, fanns det något som såg ut som typ felslipning i glaset vid 9 när du ägde den?
Vet faktiskt inte, kanske @Magnus (Sthlm) vet?
Hade varit grymt! Kolla gärna, gillar reporInte vad jag kan minnas. Har för mig Werner bytte glas på den för att originalglaset var så repigt. Kan se om jag har kvar det i någon låda. I så fall kan du få det. Hör ju liksom ihop med klockan.![]()
Den du, snyggt värre!Läcker Searambler!
En annan vandringspokal har letat sig upp på min handled. Gillar klockan starkt...
![]()
Ja någonstans ska dom på, jackan kanske! annars blir det något annat kul!Patchen ska vara på jackan
Sjukt fin klocka!
Det passar på din 1000T också, testa vetja!Sitter på en Doxa gummirem till 1200 också. Antingen får nån sälja sin 1200 till mig eller så får bandet gå till ny ägare. Nån som vill sälja?
Du ska inte ha 1200 pro eller?Sitter på en Doxa gummirem till 1200 också. Antingen får nån sälja sin 1200 till mig eller så får bandet gå till ny ägare. Nån som vill sälja?
Helt rätt tänkt och du får bra hjälp av din Searambler. SnyggtSearambler i kvällssolen... Härlig dag idag,lite sommarkänsla. Får klämma ur det sista ur sommaren, innan hösten.
![]()
Grymt Z, den är riktigt fin!Fick tillbaka min vintage 300T Sharkhunter idag. Tack för att du hade den över sommaren @Daytona96
Den har varit saknad....
Synd att jag har för tjocka handleder för att originallänken ska passa men den gör sig ganska bra mot grönt också.
![]()
Tack för tipset, mycket bra artikel!Det var en jäkla trevlig artikel om Doxa på monochrome för ett par dagar sedan. Måsteläsning för Doxafantasten.
https://monochrome-watches.com/historical-perspective-the-doxa-sub-300-the-dive-watch-personified/