Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild från recensionen. Helt galet bra!Ny recension av nya Sub 300..
Sugen man blir. Brukar inte längta efter november men i år gör jag nog det!
https://www.revolution.watch/bottom-time-doxa-50th-anniversary-sub-300-professional/
Ruggigt cool!Bild från recensionen. Helt galet bra!
![]()
Ja verkligen!Ruggigt cool!
Nu har jag också bokat!Ja verkligen!
Grymt, bra val! Det fanns kvar några då? Fick du någon indikation på hur många det fanns kvar?Nu har jag också bokat!![]()
Tack! Inga indikationer mer än att 500 usd drogs från kortetGrymt, bra val! Det fanns kvar några då? Fick du någon indikation på hur många det fanns kvar?
Ok! Huvudsaken att det fanns kvar, eller hur!Tack! Inga indikationer mer än att 500 usd drogs från kortet![]()
Så är det!Ok! Huvudsaken att det fanns kvar, eller hur!![]()
Mycket trevligt!Fantastiskt trevligt!
Absolut!Är boken bra? Nåt att spendera mina surt förvärvade pengar på?
Självklart! Stort grattis! Hade jag haft en DOXA när jag gifte mig för 8 år sen hade jag också haft den på!Ska jag gifta mig med Doxan på idag?![]()
Givetvis, stort grattis!Ska jag gifta mig med Doxan på idag?![]()
Ska jag gifta mig med Doxan på idag?![]()
Vackert!Efter att ha vilat (för länge) i nattygsbordslådan åkte den på idag, Searambler 1200. Och den är ju svårslagen (möjligen en annan Doxa då): fantastisk urtavla, underbar boett, lagom tung och fantastiskt bekväm. Jo, det är Sturegallerian i bakgrunden ;-).
![]()
Snygg bild! Glansig lume alltså? Det har jag inte lagt märke till förr.Efter att ha vilat (för länge) i nattygsbordslådan åkte den på idag, Searambler 1200. Och den är ju svårslagen (möjligen en annan Doxa då): fantastisk urtavla, underbar boett, lagom tung och fantastiskt bekväm. Jo, det är Sturegallerian i bakgrunden ;-).
![]()
Det verkar så. Har heller inte noterat det tidigareSnygg bild! Glansig lume alltså? Det har jag inte lagt märke till förr.