Tack! Sitter sjukt bra på armen och länken är det bästa jag har haft. Perfekt ratio mellan kvalitativ och rasslig!Såja, grattis! Sitter som gjutet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Sitter sjukt bra på armen och länken är det bästa jag har haft. Perfekt ratio mellan kvalitativ och rasslig!Såja, grattis! Sitter som gjutet.
Den är verkligen trevlig! Var själv lite sugen på den faktisktHere we go! Inga roliga bilder än, bara en unboxing.
Sitter riktigt bra!
Jag bara satt och hoppades på att någon annan skulle knipa den så att jag inte behövde fundera mer men när ingen gjorde det så kunde jag inte låta bli.Den är verkligen trevlig! Var själv lite sugen på den faktiskt
Tack! Sitter sjukt bra på armen och länken är det bästa jag har haft. Perfekt ratio mellan kvalitativ och rasslig!
Grattis! Riktigt fin sharkhuntern Blev du också förvånad över hur liten urtavlan upplevs i verkligheten jämfört med bilder?Here we go! Inga roliga bilder än, bara en unboxing.
Sitter riktigt bra!
Nato på denna vet jag inte... Får väl testa men tror inte att det är för mig. Det här vita vintage rk-tropicet som jag har på låne-Squalen skulle nog kunna flyga!Trodde den inte skulle sitta lika bra som den gjorde efter länken var sizead.
BoR länken passar perfekt till känslan också. Nästa steg är att experimentera med naton och något tropic. Kanske ett vitt?
Tack så mycket! Nej, tvärtom faktiskt. Jag blev förvånad över att den känns så stor trots att den är så pass liten.Grattis! Riktigt fin sharkhuntern Blev du också förvånad över hur liten urtavlan upplevs i verkligheten jämfört med bilder?
Supercool! Har inte helt hängt med i vilken variant det är? För det står ju inte "T" på tavlan?Here we go! Inga roliga bilder än, bara en unboxing.
Sitter riktigt bra!
Nato på denna vet jag inte... Får väl testa men tror inte att det är för mig. Det här vita vintage rk-tropicet som jag har på låne-Squalen skulle nog kunna flyga!
Tack så mycket! Nej, tvärtom faktiskt. Jag blev förvånad över att den känns så stor trots att den är så pass liten.
Det är en Doxa Sub 300 Sharkhunter 50th anniversary. Inte alls långt namn! Det är en limited edition som släpptes i 900 ex (300 Sharkhunter, 300 Professional och 300 Searambler). Mer eller mindre 1:1 kopia av första Sub 300-modellen som kom.Supercool! Har inte helt hängt med i vilken variant det är? För det står ju inte "T" på tavlan?
Ja, den är riktigt cool. Måste testa på det vita, jag tror att det kan bli riktigt kaxigt. Annars har jag hittat några andra band som jag vill testa. Bilder/inspiration lånade från Instagram.Cool tavla på Squalen!
Vitt tropic är mäktigt, annars tror jag på ett svart. Testade ett på min professional, men slängde på länken snabbt igen.
Det slog mig att tavlan kändes mindre än vad den var, men nu tänker man inte på det. Att se den i vinkel och ha glaset som sticker ut så är en del av charmen.
Jäklar vad fina dom är. Stort grattisHere we go! Inga roliga bilder än, bara en unboxing.
Sitter riktigt bra!
Det är en Doxa Sub 300 Sharkhunter 50th anniversary. Inte alls långt namn! Det är en limited edition som släpptes i 900 ex (300 Sharkhunter, 300 Professional och 300 Searambler). Mer eller mindre 1:1 kopia av första Sub 300-modellen som kom.
Tack så mycket!Jäklar vad fina dom är. Stort grattis
De är väldigt fina. Är det Caribbean eller Aquamarine du är sugen på?Aaah, förstår! Är sugen själv på en blå 300T. Men känns som att jag måste hålla igen lite .
Just det, det finns fler "blå". Caribbean tänkte jag på .Tack så mycket!
De är väldigt fina. Är det Caribbean eller Aquamarine du är sugen på?
Härlig blå färg på den, jag hade velat se hur den ser ut i verkligheten. Känns riktigt djupblå!Just det, det finns fler "blå". Caribbean tänkte jag på .
Grattis till din Doxa 300 Passar din handled kanon.Here we go! Inga roliga bilder än, bara en unboxing.
Sitter riktigt bra!
Tack så mycket! Ja, den sitter riktigt bra tycker jag och den är väldigt bekväm.Grattis till din Doxa 300 Passar din handled kanon.
Läste en review som sa att klockan "settled like a sleepy cat around my wrist", tycker det är en målande och passande beskrivning!Tack så mycket! Ja, den sitter riktigt bra tycker jag och den är väldigt bekväm.
Haha, det var faktiskt en riktigt bra beskrivning.Läste en review som sa att klockan "settled like a sleepy cat around my wrist", tycker det är en målande och passande beskrivning!
Mycket!Sexig? Jepp!
Svinbra på nato. Vad kör du förbandstift? Kan tycka att dem som följer med länken är på tok för tunna. Finns fat spring bars som passar perfekt som jag verkligen kan rekommendera.Fantastisk på Nato
Jag kör på originalstiften, tycker det fungerade utmärktSvinbra på nato. Vad kör du förbandstift? Kan tycka att dem som följer med länken är på tok för tunna. Finns fat spring bars som passar perfekt som jag verkligen kan rekommendera.
Du tycker inte dom känns lite veka då? Sjukt tunna ju. Kan vara Seiko som förstört mig. Måste ha feta stift på alltJag kör på originalstiften, tycker det fungerade utmärkt
Nej tycker det känns riktigt stabilt, brukar annars vara väldigt skeptisk till bandstiftDu tycker inte dom känns lite veka då? Sjukt tunna ju. Kan vara Seiko som förstört mig. Måste ha feta stift på allt
Vad är det för dimensioner på dem?Svinbra på nato. Vad kör du förbandstift? Kan tycka att dem som följer med länken är på tok för tunna. Finns fat spring bars som passar perfekt som jag verkligen kan rekommendera.
Vad är det för dimensioner på dem?
Kanon, tack! Tror att jag har några som liknar dem.20mm x 2.5mm x 0.8mm
Finns ju i lite olika utföranden men jag föredrar dom som ser ut som Seikos feta stift.