Kör på! Finns även en turkos variant som gjordes i 50ex.Sören va ballt! Trodde också det bara var fiction. Blir inte lite sugen på att jaga reda på en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör på! Finns även en turkos variant som gjordes i 50ex.Sören va ballt! Trodde också det bara var fiction. Blir inte lite sugen på att jaga reda på en
Ja det hade varit nåt det!Kör på! Finns även en turkos variant som gjordes i 50ex.
Kör på! Finns även en turkos variant som gjordes i 50ex.
Superfin den där!Åh asso denna är ju bara såå
Ser ut att vara en riktig härlig blå färg på tavlan och den blir bara bättre med NUMA-loggan också.Åh asso denna är ju bara såå
Woohoo! Ska bli kul att se dina fina bilder senSådär, done deal! Nu inleds den förfärliga perioden av väntan.
Jag ser så sjukt mycket fram emot att få den, känns 100% rätt. Hoppas bara att den sitter bra också.Woohoo! Ska bli kul att se dina fina bilder sen
Det är alltid bittert att sälja sköna klockor för att sen märka att det inte går att köpa dem igen. Du har ändå burit dem och känt känslan. Det är en skön erfarenhet. Samtidigt extra tungt att sakna. Vart är alla? Vart tar de vägen? Det är lite synd om samlare lägger dem på hög så ingen annan får se dem, mer än på bild.Här är några fler dyrgripar jag haft och sålt/bytt. #dumihuvet
Searambler 750
Professional 750 Dirk Pitt
Vilken blev det? Ja ja, du vill hålla oss på halstret. Den som lever får se.Jag ser så sjukt mycket fram emot att få den, känns 100% rätt. Hoppas bara att den sitter bra också.
Nejdå, jag är inte sån. Blev en 1200T Professional.Vilken blev det? Ja ja, du vill hålla oss på halstret. Den som lever får se.
Bra val! En klassiker!Nejdå, jag är inte sån. Blev en 1200T Professional.
Så sant. Tack! Jag är nöjd med min Doxa uppställning som jag har nu. Men Numan är jobbigt att se.. Den saknar jag verkligen.Det är alltid bittert att sälja sköna klockor för att sen märka att det inte går att köpa dem igen. Du har ändå burit dem och känt känslan. Det är en skön erfarenhet. Samtidigt extra tungt att sakna. Vart är alla? Vart tar de vägen? Det är lite synd om samlare lägger dem på hög så ingen annan får se dem, mer än på bild.
Japp! Har en 1000T Sharkhunter COSC med i bokenSå sant. Tack! Jag är nöjd med min Doxa uppställning som jag har nu. Men Numan är jobbigt att se.. Den saknar jag verkligen.
Bytte den mot en sån project aware 1200T som du har. Vart den sen tog vägen vet jag inte.
Fick faktiskt med ett foto på Numan i Doxaboken. Tror det var jag och @Jaggis som fick bidra med bilder till boken
Tjusningen med att handla utrikes Det är bra att längta ibland som jag brukar säga till barnenSkrev mail till doxa och frågade var klockan var..tydligen hade fedex strulat när de skulle leverera klockan till stället som ska skicka klockan till mig. Så nästa vecka ska den komma.. Kanske samma för dig? @hammermountain
Klokt! Det kommer barnen ha med sig resten av deras liv. Det kommer hjälpa dem mycket. Vi vet alla hur outhärdligt det är att inte kunna falla för impulsiva tankar, samtidigt som det nog är det mest utvecklande vi kan genomgå.Tjusningen med att handla utrikes Det är bra att längta ibland som jag brukar säga till barnen
Då gissar jag att det är därför min Carbon inte är härSkrev mail till doxa och frågade var klockan var..tydligen hade fedex strulat när de skulle leverera klockan till stället som ska skicka klockan till mig. Så nästa vecka ska den komma.. Kanske samma för dig? @hammermountain
Vi är tydligen många i samma båt..Då gissar jag att det är därför min Carbon inte är här
Ja det känns ju ändå lite bättre har väntat sedan Maj så min uthållighet är på övertid haha.Vi är tydligen många i samma båt..
Jobbigt..Ja det känns ju ändå lite bättre har väntat sedan Maj så min uthållighet är på övertid haha.
Har du sålt denna?Kommer troligtvis att släppa min silverlunga nästa vecka när nya kommer om någon är sugen så får ni förtur här innan jag lägger ut den.
Nej inte ännu. Väntar på min nya för att se om jag ska ha båda eller ejHar du sålt denna?
PMa gärna när du vetNej inte ännu. Väntar på min nya för att se om jag ska ha båda eller ej
Jag har för mig att det stod någonting i beställningen om att den ska levereras senare. Jag antar att de först tog emot beställning och sen tillverkar och levererar. Du kan nog få vänta om du har otur, men det är lite dåligt av Doxa att inte kunna leverera snabbare av det som finns på lagerhyllan.Då gissar jag att det är därför min Carbon inte är här