Kan förstå det, haha. Det blev en 1200T Professional från 2018.Hänger inte med på alla klockköp
Vad blev det för något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan förstå det, haha. Det blev en 1200T Professional från 2018.Hänger inte med på alla klockköp
Vad blev det för något?
Kan förstå det, haha. Det blev en 1200T Professional från 2018.
Med DHL? Min skickas med GLSAaaaand now we wait!
Är en begagnad från en butik i Sverige.Med DHL? Min skickas med GLS
Då är jag med! Kul!Är en begagnad från en butik i Sverige.
Ja, ska bli riktigt kul!
Grymt! Ser fram emot bilder!
Var hittar man sådana coola butiker som säljer begagnade Doxas i Sverige?Är en begagnad från en butik i Sverige.
Tur man höll i plånkan lite, 300 no T? Välvt glaaasVet någon vad detta innebär? Nyss taget från deras instagram
Vet någon vad detta innebär? Nyss taget från deras instagram
Ser helt klart ut som en SUB 300 i Aquamarine!Tur man höll i plånkan lite, 300 no T? Välvt glaaas
Fredmans Ur hade den, de har nog fått den som byte. Fick tips här i tråden!Var hittar man sådana coola butiker som säljer begagnade Doxas i Sverige?
By the way, kan det vara en SUB 300 Project Aware?Tur man höll i plånkan lite, 300 no T? Välvt glaaas
Vem vet, men "A return to historical form"? Project Aware är väl inte så historiskt kanske men jag kan ta den likväl, inga problemBy the way, kan det vara en SUB 300 Project Aware?
Nej, men aquamarine är väl överhuvudtaget inte historisk så..?Vem vet, men "A return to historical form"? Project Aware är väl inte så historiskt kanske men jag kan ta den likväl, inga problem
Stilpoäng på denNej, men aquamarine är väl överhuvudtaget inte historisk så..?
Tur man höll i plånkan lite, 300 no T? Välvt glaaas
Ser onekligen spännande ut!Ser helt klart ut som en SUB 300 i Aquamarine!
Man har ju såklart nördat ner sig!Stilpoäng på den
Minst sagt, hoppas verkligen att det blir bra!Ser onekligen spännande ut!
Det är metrisk bezel, står 40 ist för 120 ftVet någon vad detta innebär? Nyss taget från deras instagram
Japp, metrisk bezel behöver jag inte ens konsultera bibeln för att veta att det funnits.Det är metrisk bezel, står 40 ist för 120 ft
@MaBr har detta funnits tidigare? Vad säger Doxa bibeln?
Klocka nummer tre innan halv sju, snyggt!För mycket snack om Doxa, nu åkte den på.
Lätt hänt! Har dessutom svårt för att gå en hel dag utan att ta på denna...Klocka nummer tre innan halv sju, snyggt!
Inga konstigheter, du hinner nog med en till innan läggdagsLätt hänt! Har dessutom svårt för att gå en hel dag utan att ta på denna...
Absolut, får bli en bekväm G-shock eller något på kvällskvisten.Inga konstigheter, du hinner nog med en till innan läggdags
Skyll dig själv, det är du som inte får ligga HAHAAbsolut, får bli en bekväm G-shock eller något på kvällskvisten.
Min fru råkar gilla G-shock! Hon har en sån här som hon till och med bär till kostym på jobbet. Sorry för OT...Skyll dig själv, det är du som inte får ligga HAHA
...if you say so Sorry för OT...Min fru råkar gilla G-shock! Hon har en sån här som hon till och med bär till kostym på jobbet. Sorry för OT...
She is a keeper..Min fru råkar gilla G-shock! Hon har en sån här som hon till och med bär till kostym på jobbet. Sorry för OT...
Indeed!She is a keeper..