Hade ett vitt som luktade väldigt mycket vanilj en gång i tiden. Min dotter älskade doften, men jag tyckte det var knepigt att matcha..Nej det är väl så tyvärr Vitt är fan underskattat alltså
Jag vill ha ett orange i 22 Jag känner igen det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade ett vitt som luktade väldigt mycket vanilj en gång i tiden. Min dotter älskade doften, men jag tyckte det var knepigt att matcha..Nej det är väl så tyvärr Vitt är fan underskattat alltså
Jag vill ha ett orange i 22 Jag känner igen det
Länken är ju ruggigt bra måste jag säga.Testade gult Obris på denna idag, njaa.. föll inte mig i smaken. Länk på igen och bild från gårdagen får duga.
Tappa inte den där i poolen för du kommer aldrig att hitta den igen. Snacka om camouflage-färgad! Ser ruskigt fin ut.Testade gult Obris på denna idag, njaa.. föll inte mig i smaken. Länk på igen och bild från gårdagen får duga.
Tappa inte den där i poolen för du kommer aldrig att hitta den igen. Snacka om camouflage-färgad! Ser ruskigt fin ut.
Tänkte samma sak.. Den ser nästan smurfblå ut på den bilden men på andra väldigt turkos. Vilken färg är närmast verkligheten?Testade gult Obris på denna idag, njaa.. föll inte mig i smaken. Länk på igen och bild från gårdagen får duga.
Visst är den det, har inget att klaga på direkt vad gäller länkenLänken är ju ruggigt bra måste jag säga.
Haha! Den smälter in ganska braTappa inte den där i poolen för du kommer aldrig att hitta den igen. Snacka om camouflage-färgad! Ser ruskigt fin ut.
Hehe, kul svarJag fick det här konstigaste svaret när jag frågade om när de kommer att få svarta 20mm i lager.
Den är turkos mest hela tiden skulle jag vilja påstå Poppar dock ordentligt i direkt solljus.Tänkte samma sak.. Den ser nästan smurfblå ut på den bilden men på andra väldigt turkos. Vilken färg är närmast verkligheten?
Jag har ett orange och det är riktigt bra. Tyvärr så lider det av samma problem som det nytillverkade "äkta" Tropic-bandet och det är att ändarna närmast boetten är helt fyrkantiga vilket gör att det ser skitkonstigt ut på i princip alla boetter.Har någon här testat Borealis tropic strap som tyvärr är utsålt i svart 20mm?
Aj fan det va ju synd. Skulle du kunna skicka upp en bild som illustrerar detta vid tillfälle?Jag har ett orange och det är riktigt bra. Tyvärr så lider det av samma problem som det nytillverkade "äkta" Tropic-bandet och det är att ändarna närmast boetten är helt fyrkantiga vilket gör att det ser skitkonstigt ut på i princip alla boetter.
Tog tyvärr inte någon bild när jag testade det på min 1200T men här är på två andra klockor.Aj fan det va ju synd. Skulle du kunna skicka upp en bild som illustrerar detta vid tillfälle?
Vilket är bäst?
Nej, det såg verkligen inte bra ut. Hoppas det passar bättre på en annan framtida klocka, annars får det följa med till hållbarhetstestet.Tog tyvärr inte någon bild när jag testade det på min 1200T men här är på två andra klockor.
Citerar @Scipio nedan när han testar ett ljusgrått Tropic på sin, det ser inte bra ut med ändarna tycker jag.
Jag har funderat på om man kan slipa till det. Det är ju ett riktigt snyggt band i övrigt så det är synd att man inte kan använda det.Nej, det såg verkligen inte bra ut. Hoppas det passar bättre på en annan framtida klocka, annars får det följa med till hållbarhetstestet.
Jag tänkte att det kan gå om det ligger dikt an mot boetten. Kul att välja klocka efter bandet.Jag har funderat på om man kan slipa till det. Det är ju ett riktigt snyggt band i övrigt så det är synd att man inte kan använda det.
Då får man antingen ha väldigt breda armar eller en boett där kanten på boetten lutar men det kanske går att hitta. Boetten då alltså, breda armar blir svårt att hitta... Annars går man köra det med våtdräkt!Jag tänkte att det kan gå om det ligger dikt an mot boetten. Kul att välja klocka efter bandet.
Gaaah, det är ett litet hårstrå eller damm som har flyttat sig i min 1200T och satt sig på insidan av glaset. Once it's been seen...
Fördelen här är att det bara syns när visarna är bakom, annars är det helt osynligt. Jäkligt störigt bara.Lider med dig, finns dammkorn på min DJ:s tavla och det står mig något otroligt
Fördelen här är att det bara syns när visarna är bakom, annars är det helt osynligt. Jäkligt störigt bara.
Kan vi bara stanna upp en sekund och uppskatta hur otroligt fina doxas visare är.Gaaah, det är ett litet hårstrå eller damm som har flyttat sig i min 1200T och satt sig på insidan av glaset. Once it's been seen...
Aha nu fattar jag vad du menade. Inte så snyggt. Tack så mycket för bilderna!Tog tyvärr inte någon bild när jag testade det på min 1200T men här är på två andra klockor.
Citerar @Scipio nedan när han testar ett ljusgrått Tropic på sin, det ser inte bra ut med ändarna tycker jag.
Hehe, det är samma territorium som en vanlig G-shock Square och den har inget urverk som väger något. Kaxigt också när gummit väger mer än klockan... Blev för övrigt väldigt snyggt på nato men du behöver ett med PVDad hårdvara.Vägde lite imorse.
46g, helt okej!
48g, lite väl mycket!
57g, helt magiskt! Går att banta lite till om jag klipper av ena flärpen.
Gummit är riktigt bra, men satan så bra den gör sig på grått nato!
Gummit ser riktigt fint ut. Troligen ett av de mest välgjorda jag någonsin sett.Vägde lite imorse.
46g, helt okej!
48g, lite väl mycket!
57g, helt magiskt! Går att banta lite till om jag klipper av ena flärpen.
Gummit är riktigt bra, men satan så bra den gör sig på grått nato!
CrissssssspGlad Sub Saturday på er!
Till mitt försvar togs denna bilden innan @cjperry postade sin som är liknande (men bättre), dock ingen ovanlig komposition.
Men jag skall villigt erkänna att jag mer än gärna låter mig inspireras av hans bildkost-trolleri!
Doxa i regn. På bord. I trädgård.
Ingen som vågar posta bilder efter du och @cjperry går loss, det är som man tappar hakanGlad Sub Saturday på er!
Till mitt försvar togs denna bilden innan @cjperry postade sin som är liknande (men bättre), dock ingen ovanlig komposition.
Men jag skall villigt erkänna att jag mer än gärna låter mig inspireras av hans bildkost-trolleri!
Doxa i regn. På bord. I trädgård.