Ännu en anledning att köpa en till DoxaOm det stämmer så är det ju riktigt coolt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu en anledning att köpa en till DoxaOm det stämmer så är det ju riktigt coolt!
Jag har bildgooglat nu och kammat noll så jag tror att de har skrivit fel tyvärr.Ännu en anledning att köpa en till Doxa
Köpstopp Så här blir det inget kjööööööp tyvärr
Det där kan man alltid tänja på. Ni två om några borde vetSamma här...
Man kan bara tänja ett visst antal gånger innan kontot är slut, hehe.Det där kan man alltid tänja på. Ni två om några borde vet
Kredit=finansiell trygghetMan kan bara tänja ett visst antal gånger innan kontot är slut, hehe.
Lånar bara pengar av mig själv av princip. Ska dock sälja av lite och spara ihop slantar antingen till ytterligare en Doxa eller en Aquadive.Kredit=finansiell trygghet
Blev grymt sugen på den rabatterade 300an från Jura...Lånar bara pengar av mig själv av princip. Ska dock sälja av lite och spara ihop slantar antingen till ytterligare en Doxa eller en Aquadive.
300T Searambler är väldigt fin tycker jag. Har bara sett 300 Searambler på riktigt men tavlan på den var grym och den gör sig verkligen inte rättvisa på bild. Antar att det är samma typ av silvrig sunburst-tavla på båda. Jäkligt schysst med den orangea minutvisaren också.Blev grymt sugen på den rabatterade 300an från Jura...
Saknar en "findykare". Men är osäker
Perfekt, nu ska du bara trycka på kjööööööp med! Eller hur var det @Lord_tito88?
Jag har inte råd! Dessutom har jag redan två Doxa, hur många har du? Jag vet vem som ska trycka på köp.
Haha, då blir det svårt! Jag kör vidare med de jag redan har.Bara att börja Bynka @MaBr Själv så har jag slaktat ner min klockbudget till 1/3 av vad readoxan kostar
Shiiiiet man sicken bild!! Nu ska jag inte köpa nåt nytt större ur tills top årsskiftet, men då behöver man nästan jaga ner en sådan härHaha, då blir det svårt! Jag kör vidare med de jag redan har.
Klart att du ska ha en sån! Den är så jäkla krispig med det kritvita mot det blanksvarta. Love it!Shiiiiet man sicken bild!! Nu ska jag inte köpa nåt nytt större ur tills top årsskiftet, men då behöver man nästan jaga ner en sådan här
Helt outstanding! Jaaaa det här är bara en tidsfråga (hehe). Tror du är något på spåren med att köra syskonkombon med Pro och Sharkhuntern .Klart att du ska ha en sån! Den är så jäkla krispig med det kritvita mot det blanksvarta. Love it!
Fantastisk!
2008 Sea conquerer 5000 T Sharkhunter
Härligt att se! Du får nästan korsposta den där elvan i dagens snackis:Back in the Doxa game
Den där blir nästan trevligare varje gång jag ser den. Var inte särskilt förtjust i sub200 första gången jag såg den så något har ändratsBack in the Doxa game
Har mailat med Jura, de vill inte sälja utanför UK pga avtal (terms and conditions). Iofs har jag en adress jag kan använda där. Får se om man kan få det rabatterade priset så kanske det blir affär.Nästan 25% rabatt! Jag testade att lägga till i varukorgen och ange Sverige, det var lugnt i alla fall.
Såg att det var någon på WUS som är från Danmark som köpt till reapriset och den var tydligen på väg.Har mailat med Jura, de vill inte sälja utanför UK pga avtal (terms and conditions). Iofs har jag en adress jag kan använda där. Får se om man kan få det rabatterade priset så kanske det blir affär.
Min medSåg att det var någon på WUS som är från Danmark som köpt till reapriset och den var tydligen på väg.
Neeej, hur är det ens möjligt?Ja, vad säger man?
Kul, grattis! Ska bli roligt att se den.Min med
Superkul, lurkat runt ett tag här... spännande att testa Doxa!Kul, grattis! Ska bli roligt att se den.
Är det vatten på fel sida glaset? Hoppas jag ser fel!Ja, vad säger man?
Er nok IKKE fukt inne i klokken. Virker for erratic i mønsteret til å være fukt på undersiden av safirglasset.Neeej, hur är det ens möjligt?
Edit: om det nu är vad jag tror det är?
Vi får hoppas du har rätt..to be continuedEr nok IKKE fukt inne i klokken. Virker for erratic i mønsteret til å være fukt på undersiden av safirglasset.