Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi kan ha ett tema att jobba på härDoxan lyser upp en vanlig tisdag.
Haha, ja men lite så är det ju!Vi kan ha ett tema att jobba på här
Doxan lindrar...., lyfter....., botar....., ???
Vet inte vad som är rimligt men det ligger en head only på eBay och budet är uppe i 2125 USD med nästan fyra dagar kvar.Vad kan en sådan här gå för?
Helvete vad den är fin, börjar nästan ångra att man slog till på searamblern och inte något mer färgglatt.Vad är väl lite regn när soluppgången är på armen
Helvete vad den är fin, börjar nästan ångra att man slog till på searamblern och inte något mer färgglatt.
Riktigt snyggt! Skulle haft ett sånt till min också.
Mina gummin från Borealis kom först när sommaren typ är slut. Bättre sent än aldrig. Får testa det gröna en annan dag
Tack för tipset @MaBr
Mycket bekvämt!
Blev ju grymt! Kul att du gillade det.
Mina gummin från Borealis kom först när sommaren typ är slut. Bättre sent än aldrig. Får testa det gröna en annan dag
Tack för tipset @MaBr
Mycket bekvämt!
Låter ju som ett väldigt bra pris! Gjordes det bara 100st sharkhunters? Jag trodde det va 300st av varje som släpptes, men jag har säkert fel.Jag går inte i god för säljaren men var inte detta ett grymt bra köp nu-pris för en Sharkhunter Aqua-Lung? Tyvärr UK only men det kanske går att lösa.
https://www.ebay.co.uk/itm/264856469245
Ja det är helt klart misstänkt, men lockande...Ska vi gissa på en i raden av EBay scams kanske... varit mycket sådant senaste tiden
Släpptes väl i två olika batcher varav den ena var 100st. Kan inte svära på det dock.Låter ju som ett väldigt bra pris! Gjordes det bara 100st sharkhunters? Jag trodde det va 300st av varje som släpptes, men jag har säkert fel.
Man blir ju sugen på att slå till!
Kollar man de få reviews säljaren har så känns det inget vidare. Nu är köp-nu borta för någon har lagt ett bud. Låg för övrigt på ca. 20K SEK för er som inte hann se.Ska vi gissa på en i raden av EBay scams kanske... varit mycket sådant senaste tiden
Bra tips, läskig säljare minst sagtKollar man de få reviews säljaren har så känns det inget vidare. Nu är köp-nu borta för någon har lagt ett bud. Låg för övrigt på ca. 20K SEK för er som inte hann se.
Grattis den är riktigt fin ser framemot många av dina fina bilder som du brukar ta på dina klockor.
Takk. Kjempefornøyd med gulfargen og clasp med innebygde microjusteringer.Grattis den är riktigt fin ser framemot många av dina fina bilder som du brukar ta på dina klockor.
Det låter kul att höra att du är nöjd. Jag är också sugen på att inom kort framtid köpa en 300T Caribbean eller en Searambler.Takk. Kjempefornøyd med gulfargen og clasp med innebygde microjusteringer.