Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt! Bund är ju så ballt. Var väl även en 300t som Redford rockade i Condor så det passar ju än bättreNy bund bestilt til 300T.
Hade inte du en 300T? Då finns väl den fantastiska mikrojusteringen av länken för att fintrimma under dagen - eller är din en äldre variant? Iofs tror jag kombon med MN grönt blir utmärkt så inga protester mot det valet.Fått beställt ett par MN straps till min Pro nu med. Är i det där kassa mellanläget av länkstorlek nu, där en till länkbit blir på tok för stort för handleden och så som den är kramar lite för mycket för att blodtillförseln ska vara på topp. Har en bra känsla för kombon av orange och Original MN grönt dock så det kan bli bra
Hade inte du en 300T? Då finns väl den fantastiska mikrojusteringen av länken för att fintrimma under dagen - eller är din en äldre variant? Iofs tror jag kombon med MN grönt blir utmärkt så inga protester mot det valet.
Oooh, Bund! Kanske man får testa?!Ny bund bestilt til 300T.
Grönt med ex. orange eller gul mittrand blir säkert väldigt bra!Japp! Mikrojusteringen funkar utmärkt för små förbättringar, men nu behöver finjusteringen vara utfälld en liten bit hela tiden vilket inte ”känns” bra. Rationellt? Inte jätte ett par gröna Mns får då ha tjänstgöring tills detta ha rådats bot på. Ganska taggad faktiskt, har kört mns i ett par år nu och av någon outgrundlig anledning aldrig testat ett grönt og
Haha, ja, det var ändå en rolig (artig) artikel! Glimten i ögat!Fra T&T
You called it! Grön med orange samt sand incomingGrönt med ex. orange eller gul mittrand blir säkert väldigt bra!
Jag är också inne på MN för tillfället och fick hem en kalsonggrön variant idag. Men hur är det man säger, "Allt klär en skönhet"Fått beställt ett par MN straps till min Pro nu med
Jag är också inne på MN för tillfället och fick hem en kalsonggrön variant idag. Men hur är det man säger, "Allt klär en skönhet"
Jag kan bara hålla med. Doxa-dykarna passar verkligen bra på den här typen av band och just grönt bryter av på ett riktigt skönt sätt, oavsett färg på tavlan.Så sant som det är sagt Och så känns ju Doxa och Mn som den mest naturliga kombon ever. Görcool grön färg på denna btw!
Silverlungan är löjligt bra på Falklands-band.
Tjusigt! Är det HRV på båda?300T Professional mottatt, men avventer å bruke den på lenken fordi clasp er gammel løsning og ikke så raffinert som på Divingstar'n. Har kontaktet Doxa for få ny clasp/lenke. Forventer at den nyeste clasp er tilgjengelig på den modellen som det trolig selges mest av. Serienummeret på de to SUB300T indikerer også at den oransje er av eldre dato sammenlignet med den gule. Rart.
Ny lenke adverteres slik som bildet nedenfor viser. Lenken er lik på Divingstar men er altså gamme lenke og clasp på nylevert Professional. Det kan jeg ikke akseptere. : https://doxawatches.com/products/metal-bracelet-2
Ja, sjekket HRV når jeg så den gamle lenken.Tjusigt! Är det HRV på båda?
Snyggt! Är det den som såldes här på forumet?Dubbelpost med Doxan på franskt bagageband i höstsolen.