Ja, det är det.Snyggt! Är det den som såldes här på forumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det är det.Snyggt! Är det den som såldes här på forumet?
Nej, de har kostat €2490 hela tiden. SUB300T däremot ligger på €1890 om det är den du tänker på?Har jag drömt eller har Doxa höjt priserna nyligen på SUB300? Kostade de inte 1995 eur tidigare?
Nej, de har kostat €2490 hela tiden. SUB300T däremot ligger på €1890 om det är den du tänker på?
Inte jag i alla fall men jag kan bjuda på en bild på den jag har på armen just nu.Ja jag kanske blandade ihop dem. Då jag ändå är här så tar jag tillfället i akt och kollar om någon ska sälja sin Doxa i närtid
Inte jag i alla fall men jag kan bjuda på en bild på den jag har på armen just nu.
En liten jämförelse mellan 300t och läppbalsam Skulle mått bra av en extra redigering/formatering (exempel, råkade klistra in Case specs två gånger och missade en parantes i Länkspecs, vilket måste ha missats av vännerna i Scotland), annars så blev den ändå lite bra om man får säga sådant själv. Får även tacka @loevhagen för reason 4 och 7
http://www.scottishwatches.co.uk/20...oxa-sub-300t-professional-is-like-lip-repair/
Nej, detta är den limiterade 50th anniversary från 2017 så likadan klocka om du hade fast i Sharkhunter-utförande och utan Aqualung-loggan. Jag håller med om bezeln, den känns rätt kass med tanke på prisklassen och den har en del backplay. Bezeln på min SUB 1200T är extremt mycket bättre med bättre tolerans, ingen backplay och bättre grepp. I praktiken (om man skulle dyka med dem) så tror jag dock att de är precis lika bra, jag hade inte varit orolig för att bezeln på SUB 300 skulle flytta sig eller något sånt.Nice Detta är senaste utgåvan va?
Jag hade tidigare en 300 Aqualung Searambler ltd Ed. Kan man säga att den du har är identisk i boett, bezel etc? Förutom kronan då den numera har orange fisk ditkluddat va?
Minns att jag inte var jätteimponerad av bezelaction på min 300. Hur upplever du detta på din?
Tack!!! Hjälper definitivt mot seasonal affection, man uppskattar nästan färgen än mer ju mörkare dagarna blir Sjukt kul att skriva "recension" igen med, speciellt när jag inte behöver hålla mig till standardinnehåll och format. Blir mycket trevligare att skriva då.Den review var herlig befriende å lese og fri for mye av det standardspråk reviews av armbåndsur har. Refreshing. Flott bilder med orange og solfylte dager bidrar til at den omtalte seasonal depression holdes på god avstand. Så lærte jeg noe om GADA også.
Okej. En 300t från 2019 utan helium valve, var detta en ltd ed fast onumrerad?
https://timeandtidewatches.com/in-depth-the-doxa-sub-300t/
De första batchesen (innan Maj-ish verkar det som) hade ingen HRV. Lades tilll på de som levererades därefter utan så mycket info och en del WUS rykten... ”Aningen” märkligt, och icke transparent, men positivt i den bemärkelsen att jag själv diggar HRVn på den
Edit: kom att tänka på att caseback faktiskt ändrades lite (har för mig att 50th anniversary var skrivet på de första batchesen), så lite LE på de första till viss mån men inget som marknadsfördes som så.
Ja HRV är ju ballt Är det samma clasp på dagens 300t som på den i länken ovan? Ser ut som en steglös microjustering på den.
Den til høyre ser bredere ut, da den til venstre har chamfers. Den til høyre er bedre designet, da den er mindre "bulky" og knappene for å aktivere microjustering/divers extension er bedre å operere.Är den till höger bredare och kantigare? Eller är det en synvila på bild?
Skulle du säga att Carbonen är värd pengarna? Sjukt sugen men har svårt ett motivera mig till att lägga slanten, men den är ju så jäkla ball...Carbon VS Stål
TackDen til høyre ser bredere ut, da den til venstre har chamfers. Den til høyre er bedre designet, da den er mindre "bulky" og knappene for å aktivere microjustering/divers extension er bedre å operere.