• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Jag gör samma sak, känns inte bra att skicka runt så mycket pengar hur som helst utan att veta exakt vad som gäller.
Kollade wus tråden och där står att de skickar ut med start den 28 november.. Dock står det inget om att de skickar slutfakturan via mail till preorder kunderna.. Vill de att alla gör det via deras webbshop månntro?? Strange shit..

Oavsett hur Doxa hanterar sina preorders, blir man ju minst sagt sugen när man ser en sån här bild!
(Hittad på nätet.)
FB_IMG_1479291360772.jpg

Kollade wus tråden och där står att de skickar ut med start den 28 november.. Dock står det inget om att de skickar slutfakturan via mail till preorder kunderna.. Vill de att alla gör det via deras webbshop månntro?? Strange shit..
"Are we not getting individual emails to complete the pre order ?"
*****************Reply from DOXA***********************
Yes, an email will be sent out a few days before shipping starts, but as spamfilters are sometimes too aggressive, we have chosen to post this option too in order to avoid delays. Please note that you can use this link from now until November 28th. several customers complained and were concerned that they have not received the order completion email.

"Are we not getting individual emails to complete the pre order ?"
*****************Reply from DOXA***********************
Yes, an email will be sent out a few days before shipping starts, but as spamfilters are sometimes too aggressive, we have chosen to post this option too in order to avoid delays. Please note that you can use this link from now until November 28th. several customers complained and were concerned that they have not received the order completion email.
Kryptiskt att de gör det för att kunder klagat på att de inte fått mail, när de samtidigt skriver att de inte skickat ut mail! :)

Nu börjar min offensiv att köpa en ny 300! Jag har ett sjukt behov att köpa en, känner mig kall och utanför om jag inte köper en.

Vet att pro inte funkar i alla lägen men jag liksom bryr mig inte. Doxajäveln har tagit mig:

Jag är hooked! Känslan är för djupt rotad.. jag kommer inte att klara av att inte ha en

Nu börjar min offensiv att köpa en ny 300! Jag har ett sjukt behov att köpa en, känner mig kall och utanför om jag inte köper en.

Vet att pro inte funkar i alla lägen men jag liksom bryr mig inte. Doxajäveln har tagit mig:

Jag är hooked! Känslan är för djupt rotad.. jag kommer inte att klara av att inte ha en
Bara att blunda och betala!

Tillbaka
Topp