Maro
Guld
Dom bluffar!Men de har skrivit att Professional är slut i kommentarerna på Facebook, huruvida det stämmer vet jag inte... går fortfarande att boka på sidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom bluffar!Men de har skrivit att Professional är slut i kommentarerna på Facebook, huruvida det stämmer vet jag inte... går fortfarande att boka på sidan.
Med deras track record tror jag också på att de far med osanningar!Dom bluffar!
Finns en tråd på wus om det, tydligen kan man betala nu genom länken eller vänta på mejl...Man kan välja pre-order balance i deras webbshop... Vad tror panelen om det? Har inte sett någon info om det.. De borde maila ut slutfaktura till alla som förbeställt??
http://shop.doxawatches.com/shop/page/2/?v=247cc8b161b8
Jag väljer att avvakta mail från dem tror jag..Finns en tråd på wus om det, tydligen kan man betala nu genom länken eller vänta på mejl...
Jäkligt rörigt och hela preorderbiten börjar kännas ganska oproffsigt hanterad.
Jag gör samma sak, känns inte bra att skicka runt så mycket pengar hur som helst utan att veta exakt vad som gäller.Jag väljer att avvakta mail från dem tror jag..
Känns mer rätt..
Kollade wus tråden och där står att de skickar ut med start den 28 november.. Dock står det inget om att de skickar slutfakturan via mail till preorder kunderna.. Vill de att alla gör det via deras webbshop månntro?? Strange shit..Jag gör samma sak, känns inte bra att skicka runt så mycket pengar hur som helst utan att veta exakt vad som gäller.
"Are we not getting individual emails to complete the pre order ?"Kollade wus tråden och där står att de skickar ut med start den 28 november.. Dock står det inget om att de skickar slutfakturan via mail till preorder kunderna.. Vill de att alla gör det via deras webbshop månntro?? Strange shit..
Kryptiskt att de gör det för att kunder klagat på att de inte fått mail, när de samtidigt skriver att de inte skickat ut mail!"Are we not getting individual emails to complete the pre order ?"
*****************Reply from DOXA***********************
Yes, an email will be sent out a few days before shipping starts, but as spamfilters are sometimes too aggressive, we have chosen to post this option too in order to avoid delays. Please note that you can use this link from now until November 28th. several customers complained and were concerned that they have not received the order completion email.
Ja allt verkar rätt rörigt, så länge jag får min professional är jag nöjd i alla fallKryptiskt att de gör det för att kunder klagat på att de inte fått mail, när de samtidigt skriver att de inte skickat ut mail!![]()
Grattis! Den har jag klämt på![]()
Landade min första idag.
Ska bli spännande och se vad man tycker om märket/klockan.
Kände genast igen dina fingeravtryckGrattis! Den har jag klämt på
Maffig klocka!
Ja det kan jag tro. Redigt kladdigaKände genast igen dina fingeravtryck![]()
Bättre med svart gummi men bäst på länk!Nästan ännu schysstare på svart gummi..
![]()
Länkarna är bäst men oem gummi är näst bäst.Bättre med svart gummi men bäst på länk!
Bara att blunda och betala!Nu börjar min offensiv att köpa en ny 300! Jag har ett sjukt behov att köpa en, känner mig kall och utanför om jag inte köper en.
Vet att pro inte funkar i alla lägen men jag liksom bryr mig inte. Doxajäveln har tagit mig:
Jag är hooked! Känslan är för djupt rotad.. jag kommer inte att klara av att inte ha en
Vackert!Regn och rusk men det är ju fredag
![]()
Riktigt cool färg på den där tavlan, får gul och orange att verka mainstream!Gummit väck och länken på. Vacker som en dag!
![]()
SATAN, säger jag bara. Den skulle man ha....Riktigt cool färg på den där tavlan, får gul och orange att verka mainstream!
Du får börja hänga här istället för i Brattetråden, var en jäkligt reko snubbe som tipsade om den tidigare i tråden!SATAN, säger jag bara. Den skulle man ha....
Turkos är ju coolare än gult t.o.m. Mmmm. Får väl börja lurka här mer. Det verkar vara den enda lösningen.Du får börja hänga här istället för i Brattetråden, var en jäkligt reko snubbe som tipsade om den tidigare i tråden!
Lugn nu, gult är alltid gult!Turkos är ju coolare än gult t.o.m. Mmmm. Får väl börja lurka här mer. Det verkar vara den enda lösningen.![]()